  • Data: 2009-04-01 00:47:02
    Temat: Re: jaki program do retuszu starych zdjęć ??
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Tue 31 of Mar 2009 16:16, de Fresz wrote:

    > Zaiste, różnica rzuca na kolana:
    >
    > http://picasaweb.google.pl/deFresz/Testin#

    O, amień spadł mi z serca, że ze swoim GIMPem nie jestem
    tak upośledzony. Przed laty powiedziałem koledze (poligraficzny
    profi), że różnica między 8 a 16 bitów jest niezauważalna. Wówczas
    pokazał mi projekt, jakiś wałek metalowy na 8 i 16 bitach.
    Na 8 był to już graniastosłup. Z tym że kolory nie rozciągały się
    tak jak na Twoich przykładach, ale na wycinkach paska 10%.

    --
    nb