    From: "M_X" <r...@p...onet.lp>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jaki plecak na dluzsze trasy
    Date: Sun, 15 Feb 2009 20:31:54 -0000

    > Podłączę się do pytania, czy istnieje plecak dedykowany foto z jedynym
    > wygodnym systemem nośnym jaki akceptuję czyli siatka dystansowa
    > oddzielająca plecy od ściany plecaka. Większość plecaków jakie widziałem
    > od strony aparatu prezentuje się okazale, natomiast od strony człowieka to
    > całkowita porażka niestety.

    Raczej wątpię aby takowy istniał. Samo rozwiązanie jest świetne - sam od
    ponad roku czy nawet więcej do wypadów rowerowych używam plecaka Deuter Race
    EXP Air i obecnie coś takiego jak mokre plecy to już przeszłość. Problem w
    tym, że takie rozwiązanie znacznie ogranicza przestrzeń wewnątrz plecaka. Z
    barku plecaka foto, przez pewien czas używałem owego Deutera do noszenia
    sprzętu foto - ale nie było to zbyt udane rozwiązanie, w końcu to nie sprzęt
    dla fotografów. Zwłaszcza zbyt mała ilość miejsca dała się we znaki po
    dokupieniu gripa do posiadanego body, również wyciąganie aparatu z plecaka
    wcale nie było takie proste ze względu na łukowatą ściankę plecaka.
    Ostatecznie padło na plecak Dakine Mission Photo (wcześniej polowałem na
    model Sequence ale ostatecznie ze względu na swoją wielkość odpadł, tu można
    porównać wielkość obu modeli: http://tinyurl.com/dfkzzo ), którego użytkuję
    raptem 2 dni, po pierwszych testach wygląda że decyzja, poprzedzona
    wielotygodniowym poszukiwaniem info na różnych forach turystycznych i
    fotograficznych, była trafiona. Niestety w PL ze względu na obecne kursy
    walut, zakup raczej nie będzie się zbyt kalkulowal, ja swój kupiłem w UK za
    niespełna 70 funtów.

    POZDRAV
    M_X