  • 1. Data: 2010-12-16 12:26:32
    Temat: jaki modem ma kupić
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    Bardzo proszę o pomoc
    Mój kolega ma neostradę z modemem Pentagram Cerberus P6311-07r i podłaczony
    komputer to jednego gniazda kart sieciowej

    Chcę zainstalować sobie bramkę VOIP, aby móc korzystać z telefonu VOIP.
    Jakie
    urządzenie musi kupić? ( najtańsze)

    Czy możecie polecić jakiś model? Najlepiej z tych, co są dostępne na
    allegro. ( może z polskim menu)

    Bardzo dziękuję

  • 2. Data: 2010-12-16 13:34:21
    Temat: Re: jaki modem ma kupić
    Od: "lumarcin" <lumarcin(ciachurachu)@vp.pl>

    ja mam grandstrema 382

    a polecalbym cos takiego
    http://allegro.pl/bramka-voip-grandstream-ht-486-ost
    atnia-okazja-i1368943147.html

  • 3. Data: 2010-12-16 13:36:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 13:26:32 +0100, zbigniew napisał(a):

    > Bardzo proszę o pomoc
    > Mój kolega ma neostradę z modemem Pentagram Cerberus P6311-07r i podłaczony
    > komputer to jednego gniazda kart sieciowej

    ale ma być z simlockiem, czy bez?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 4. Data: 2010-12-16 13:43:55
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    > ale ma być z simlockiem, czy bez?
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel

    jasne, ale najpierw musisz przynieść fazę, rozumiem że to wiesz

  • 5. Data: 2010-12-16 13:51:47
    Od: dylemat <a...@g...com>

    On 16 Gru, 14:36, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Dnia Thu, 16 Dec 2010 13:26:32 +0100, zbigniew napisa (a):

    > ale ma by z simlockiem, czy bez?
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty  na jasnym tle wychodza zawsze na
    > czarno." - Pawe "robbo" Kami ski aka Jan Strybyszewski

    Waldek ale Ty głupi jesteś :) jaki simlok

  • 6. Data: 2010-12-16 13:52:50
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    Użytkownik "lumarcin" <lumarcin(ciachurachu)@vp.pl> napisał w wiadomości

    > ja mam grandstrema 382
    >
    > a polecalbym cos takiego
    > http://allegro.pl/bramka-voip-grandstream-ht-486-ost
    atnia-okazja-i1368943147.html
    dziękuję

  • 7. Data: 2010-12-16 13:56:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 05:51:47 -0800 (PST), dylemat napisał(a):

    > Waldek ale Ty głupi jesteś :) jaki simlok

    A jaka neostrada na grupie o gsm?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 8. Data: 2010-12-16 15:18:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > A jaka neostrada na grupie o gsm?

    Waldus ty moj trolu.... juz nie zasmiecaj serwerow

  • 9. Data: 2010-12-16 21:26:14
    Od: "Ryszard C" <r...@W...pl>

    Użytkownik "zbigniew" <...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakie
    > urządzenie musi kupić? ( najtańsze)
    >
    > Czy możecie polecić jakiś model? Najlepiej z tych, co są dostępne na

    Taki router polecam:
    TP-Link TD-W8960N AP/ROUTER ADSL 2,4GHz 4xLAN MIMO

    Rycho

  • 10. Data: 2010-12-16 21:27:35
    Od: "Ryszard C" <r...@W...pl>

> [...]
    > Jakie
    > urządzenie musi kupić? ( najtańsze)
    >
    > Czy możecie polecić jakiś model? Najlepiej z tych, co są dostępne na

    Polecam: TP-Link TD-W8960N

    Rycho