  • Data: 2011-11-16 18:42:47
    Temat: Re: jaki laptop dla dewelopera?
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek pisze:

    > I na jakim modelu stanęło?

    Zdecydowałem się na Toshiba Tecra S11. Miała być wstępnie wersja z core
    i7 ale musiałbym na nią długo czekać (3-4 tygodnie). Ponieważ
    potrzebowałem komputera na wczoraj (poprzedni padł) zdecydowałem się na
    wersję S11 z core i5. Komputer miał 4GB RAM (teraz 8GB), W7 Pro 64b, ma
    port szeregowy, matryca 1600x900 matowa.
    Do tego dokupiłem stację dokującą, posiada ona wyjście DVI-D
    udostępniające rozdzielczość 1900x1200 (może też wyższą ale nie mam
    takiego monitora).

    Do istotnych wad zaliczyłbym pisk pochodzący ze środka komputera.
    Problem występuje we wszystkich egzemplarzach, jest ponoć powiązany z
    trybem oszczędzania energii przez CPU.

    --
    pozdrawiam
    Piotr