  • Data: 2010-08-07 19:28:40
    Temat: Re: jaki kompakt do 400 zł.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 7 Aug 2010, cichybartko wrote:

    > Mam dwa kompakty Canona A510 i A650IS oba można podłączyć przez USB i są
    > widoczne jako dysk. Śmiało można z nich kopiować po kablu.

    Ale w trybie PictureMode kopiować *można*, kasować również, zaś
    Eksploder ;) pokazuje kartę w aparacie "jak dysk". Taki "prawie dysk".

    Nie mówię że wymienione aparaty nie mogą pracować jako MassStorage, ale
    podałeś informację która *nie jest* wyróżnikiem tych trybów: MassStorage
    poznasz po tym, że:
    - można skopiować *na aparat* *dowolny* zbiór, niekoniecznie zdjęcie
    - dyskowi można przypisać literę (a tego nie zaznaczyłeś)

    :)
    No i w menu powinna być pozycja pozwalająca przełączyć aparat z trybu
    MassStorage w PictureMode (i odwrotnie), choć z Canonem nigdy nie
    wiadomo (starsze aparaty miały tryb "custom Canon", w którym działało
    sterowanie dziwnymi właściwościami aparatu, ale nie był to PictureMode
    i wymagał załadowania sterownika ichniego protokołu)

    pzdr, Gotfryd