eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: jaki interfejs diagnostyczny?Re: jaki interfejs diagnostyczny?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!not-for-mail
    From: "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jaki interfejs diagnostyczny?
    Date: Sun, 17 Jan 2010 09:26:35 +0100
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <hiuhlc$oqp$1@pippin.nask.net.pl>
    References: <hhgrai$pht$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.181.134.214
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1263716844 25433 194.181.134.214 (17 Jan 2010 08:27:24
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Jan 2010 08:27:24 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hhgrai$pht$1@node2.news.atman.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2247742
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hhgrai$pht$1@node2.news.atman.pl...
    > no i jak jest z złączkami? mam vaga do VW, on ma wtyk w krztalcie trapezu,
    > a
    > np w fiescie chyba standardowy 16-pinowy. czy mozna kupic przejsciowke
    > tak
    > by zdiagnozowac VW?

    Sam napisałeś, że masz VAGa to po co Ci przejściówka do VW?
    Samym interfejsem nie zdiagnozujesz sterowników w samochodzie, potrzebne
    jest jeszcze oprogramowanie.
    Niby standard OBD2 jest znany od dawna, ale producenci aut stosują w
    gnieździe OBD2 (w kształcie trapeza) różne rozmieszczenie linii
    diagnostycznych. Nie wiem jak jest w fieście, ale np. w samochodzach grupy
    VAG większość sterowników podpietych jest pod jedną linię diagnostyczną L.
    Nowe samochodzy mają magistralę CAN i poprzez tą magistralę się diagnozuje.
    Niektóre samochody (np. OPEL) mają sterowniki na osobnych liniach L no i
    wtedy potrzebny jest multiplekser (przełącznik), żeby zmieniać wejścia w
    interfejsie. :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: