eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowajaki fitr UV + polar kołowy - kręci mi się już we łbie od ofertyRe: jaki fitr UV + polar kołowy - kręci mi się już we łbie od oferty
  • Data: 2010-09-16 00:16:16
    Temat: Re: jaki fitr UV + polar kołowy - kręci mi się już we łbie od oferty
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak się trochę bezczelnie podczepię pod wątek w kwestii filtrów. Dość
    Często mi się zdarza, że filtr czymś upaskudzę. W warunkach polowych,
    czyli właściwie zawsze zwyczajnie przecieram go rękawem. Czy to mu w jakiś
    sposób szkodzi i powinienem się zaopatrzyć w jakiś seksowny zestaw
    pędzelków, szmatek i różnej maści specyfików? Samego szkła nigdy nie
    dotykałem.

    > Jeszcze jedno pytanko:
    > Oprócz filtrów polaryzacyjnych kołowych (+UV) Sprzedają też taniej coś co
    > nazywają
    > "UV kołowy" - co to niby jest? Co to znaczy to kołowy? Kształt szybki? :)
    >
    > http://www.euro.com.pl/filtry-do-obiektywow,i12,e30.
    bhtml

    Filtry UV kołowe są przeznaczone do Nikona D800:
    http://www.lider24.media.pl/p/pl/47922/nikon+d800.ht
    ml