  • 1. Data: 2012-03-10 14:47:59
    Temat: jaki dysk zewnetrzny do backupu?
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Witam,
    Chce kupic zewnetrzny dysk twardy do robienia backupu.
    Jaki dysk poleciacie? Pojemosc dla mnie nie ma wiekszego znaczenia.
    Wystarczy 250GB.
    Dobrze zeby do dysku bylo dolaczone oprogramowanie do tworzenia kopi
    zapasowych.
    Dzieki, za jakies sugestie.
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2012-03-10 15:26:31
    Temat: Re: jaki dysk zewnetrzny do backupu?
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 10/03/2012 14:47, adam wrote:
> [...]
    > Wystarczy 250GB.
    > Dobrze zeby do dysku bylo dolaczone oprogramowanie do tworzenia kopi

    Witaj, dowolny dysk i teraz będzie nie na temat grupy: program
    Cobian Backup.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-03-10 15:36:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" jjfpj0$79l$...@i...gazeta.pl

    > Chce kupic zewnetrzny dysk twardy do robienia backupu.
    > Jaki dysk poleciacie? Pojemosc dla mnie nie ma wiekszego znaczenia. Wystarczy
    250GB.

    Mniemam (po pojemności) że chodzi o 2.5cala.

    IMO warto kupić stosunkowo najlepszy dysk do notebooka a notebookowy
    uczynić bakapowym. Ma to i tę zaletę, że pierwszy (na dodatek pełny)
    bakap już jest. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-03-10 17:44:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "adam" <a...@g...pl> wrote in message
    > Chce kupic zewnetrzny dysk twardy do robienia backupu.
    > Jaki dysk poleciacie?
    > Pojemosc dla mnie nie ma wiekszego znaczenia. Wystarczy 250GB.

    W takim razie polecam dowolny dysk na USB i jedyne co bym sprawdził
    to czy wymaga osobnego zasilacza czy wystarcza mu prąd z USB.
    Z produktów Seagate Expansion Portable Drive, dyski o pojemnościach
    aż do 640GB nie wymagają zasilacza i mają tylko wtyczkę USB. Ja mam taką
    640GB wersję (model 9SD2AG-500) bo nie kupiłem 1TB bo właśnie
    wymagał osobnego zasilacza a to nie ma sensu za bardzo w laptopie,
    gdybyś chciał coś szybko odzyskać z dysku a nie ma kontaktu w pobliżu...

    > Dobrze zeby do dysku bylo dolaczone oprogramowanie do tworzenia kopi
    > zapasowych. Dzieki, za jakies sugestie.

    Jaki masz system operacyjny? We wszystkich MS Windows z serii
    "Pro" jest dołączony bardzo dobry program do backupu całego pc
    jak również poszczególnych plików - innego programu nie potrzebujesz.

    No chyba że masz Windows w wersji "Home"... Ale i wtedy program
    nie musi być dołączony do dysku i źle gdyby Cię to ograniczało przy
    wyborze dysku...

    Ja używam w domu darmowego programu EaseUS Todo Backup
    http://www.todo-backup.com/products/home/free-backup
    -software.htm
    Jest świetny - ma jedną wadę - nie potrafi zrobić odzysku całego
    peceta z dysku sieciowego, ale jeśli Twój dysk będzie na USB to nie
    ma problemu... W firmie wszystkie komputery mają Windows w wersji
    Pro i używam wbudowanego w Windows programu do backupu.

  • 5. Data: 2012-03-10 18:22:43
    Od: "adam" <a...@g...pl>

> [...]
    > wymagał osobnego zasilacza a to nie ma sensu za bardzo w laptopie,
    > gdybyś chciał coś szybko odzyskać z dysku a nie ma kontaktu w pobliżu...

    Dzieki za info.
    Co sadzicie o takim dysku?
    http://allegro.pl/dysk-usb-seagate-free-agent-goflex
    -500gb-usb-3-0-i2195022670.html
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 6. Data: 2012-03-19 17:43:11
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Pszemol in news:jjfeqm.7qs.0@poczta.onet.pl
    [..............]>
> [...]
    > Jest świetny - ma jedną wadę - nie potrafi zrobić odzysku całego
    > peceta z dysku sieciowego, ale jeśli Twój dysk będzie na USB to nie

    czyli jak?

    1.
    partycje c,d,e.
    c- systemowa, EaseUS robi backup systemowej do pliku w jakims swoim
    formacie?
    pada sytemowa c - jak teraz przebiega odtworzenie sytemowej (btw: plik/obraz
    jest zapisany na zewnetrznym usb)?

    2.
    backup calego dysku, wszystkich trzech partycji razem i ten jeden plik-obraz
    zapisany na dysku usb. Jak teraz odtworzenie trzech partcji na dysk laptopa?

  • 7. Data: 2012-03-20 04:43:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
> [...]
    > plik-obraz
    > zapisany na dysku usb. Jak teraz odtworzenie trzech partcji na dysk

    Odpowiedzią na wszystkie Twoje pytania jest bootowalna wersja
    todo-backup, albo na CD albo na USB-flash drive.