  • 11. Data: 2010-02-18 11:20:29
    Temat: Re: jaki [dobry] Czujnik cofania?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > nieporozumienie. Firma - syszałem dobre opinie o valeo (ale z zaspami też
    > sobie nie
    > radzą), sam zaś mam - i polecam - amervoxa:
    > http://www.bartex-caraudio.com.pl/index.php?cPath=32
    3_605

    cena ponad! 4x wieksza od chinskich (a te niby jakie sa - hamerykanskie?)

    a zestaw chinski (standardowy z allegro) maja 2.5x drozszy...

  • 12. Data: 2010-02-18 11:23:28
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Bartek wrote:
    > cześć
    > przyszla dzisiaj znajoma, z zadaniem - bartek, potrzebuje czujniki
    > cofania - wiem że można kupić na allegro - wybierz dobry zestaw.
    >
    > patrze co tam na tym alledrogo stoi, a tam panie pincet tysiecy tego
    > talatajstwa. jedno bardziej kolorowe od drugiego. pikające,
    > śpiewające, z wyświetlaczem, z podgrzewaczem, wypelniaczem..... :P

    Ta, jedni pisza ze maja lepiej uszczelnione, inni ze maja jakies tam dystanse
    wbudowane, inni ze ich sa matowe czyli lepsze od czarnych z polyskiem itd.

    Tez szukam, idealny bylby szary/jasno szary wyswietlacz (obudowa) podwieszany
    na suficie, i tak bede patrzyl do tylu przez tylnia szybe.

    No i takich na allegro nie znalazlem, sa szare ale montowane na kokpicie
    (bzdura) a jak odwroce je do gory nogami to beda zle cyfry pokazywac i strony
    auta (to mozna zmienic przez podlaczenie czujnikow na odwrot).

    Poratujcie linkiem do takich sufitowych, szarych i nie kosztujacych wiecej niz
    150zl.

    Juz raz oparlem sie o slupek parkingowy (straty pomijalnie male) i wiecej nie
    chce, pytanie czy cholery wykryja taki skladany slupek ala "H"-ksztaltny?!

  • 13. Data: 2010-02-18 11:27:08
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    3_605

    > cena ponad! 4x wieksza od chinskich (a te niby jakie sa - hamerykanskie?)
    >
    > a zestaw chinski (standardowy z allegro) maja 2.5x drozszy...

    jak widzę pisownię "standartowe" na stronie www to od razu by mi się
    odechciało w takiej firmie kupować cokolwiek,
    brat

  • 14. Data: 2010-02-18 11:48:29
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-02-17 20:55, Bartek pisze:
    > interesuje nas raczej zwykly zestaw, bez wyswietlaczy - raz że nie chce sie
    > mi ciagnac kabla przez cale auto,
    > 2 że nie ma zabardzo gdzie tego wyświetlacza wstawić, co by nie wygladalo
    > dresiarsko i tandetnie.

    <http://allegro.pl/item928792227_czujnik_spy_otwiera
    ny_wys_3kolory_odpinane_czujki.html>

    Znajomemu na urodziny kupiliśmy coś takiego i nie wygląda ani
    dresiarsko, ani tandetnie. :) Jest bardzo zadowolony i zamontował
    to tak, że tego nie widać, dopiero jak wrzuca wsteczny to się otwiera.
    I to nie od razu, a po jakiejś 1 sekundzie. Ma automatyczną skrzynię
    biegów, więc przy przerzucaniu z N na D, wyświetlacz nie drga.

    Ryszard

  • 15. Data: 2010-02-18 12:55:47
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    3_605

    > cena ponad! 4x wieksza od chinskich (a te niby jakie sa - hamerykanskie?)
    >
    > a zestaw chinski (standardowy z allegro) maja 2.5x drozszy...

    Na allegro amervoxy bywają po ok. 250 zeta. Różnica pomiędzy nimi a innymi
    polega na tym, że działają, po prostu. Do tego producent daje 5 lat
    gwarancji.
    A link do strony przypadkowy, najprościej szukać dystrybutora tutaj:
    http://www.parkowanie.info/map.html

    --
    Yogi(n)

  • 16. Data: 2010-02-18 14:53:06
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 11:20:17 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Olej te z wyświetlaczem. To moja rada.
    > Kup te z porządnym buzzerem, załóż a potem jedź gdzieś poćwiczyć.
    > Wyczujesz je na tyle, że wyświetlacz będzie tylko zbędnym gadżetem.

    A ja tam mam z wyświetlaczem i jestem zadowolony - mam zamontowany
    jakieś prymitywny chiński wynalazek, acz nad wyraz skuteczny w
    codziennym działaniu - jest naprawdę precyzyjny we wskazaniach.
    Od 2,5 roku działa prawie bezproblemowo - dopiero teraz w te największe
    mrozy coś sygnalizacja dźwiękowa zaniemogła i mi przerywa.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 17. Data: 2010-02-18 14:58:49
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 14:53:06 +0100, Seba napisał(a):

    > A ja tam mam z wyświetlaczem

    O taki wyświetlacz jest u mnie (nie mam pojęcia czy to akurat ten model
    z tego zestawu - piszę tylko o podobieństwie wyglądowym):
    http://marketon.pl/olbas/pictures/0000100/0013448.jp

    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 18. Data: 2010-02-18 17:36:39
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > coś możecie polecić?

    Mam Steel Mate PTS800V3, 8 czujników, 4 przód i 4 tył. Tył pokazuje po
    włączeniu biegu wstecznego. Na wyświetlaczu podaje odległość z
    dokładnością do 10 cm, ze wskazaniem na konkretny czujnik z przodu, z
    tyłu na konkretną strefę. Przód pokazuje poniżej 0,99 m, tył poniżej
    2,59 m. Przy mniej niż 0,3 m, słychać sygnał dźwiękowy i zapala się
    czerwone światełko na wyświetlaczu. Podczas wycofywania tyłem ze
    skrętem, na parkingu, dwa przednie skrajne czujniki, ostrzegają o
    odległości od samochodów znajdujących się obok. Nie reaguje na hak
    holowniczy. Jeżeli jakiś samochód, pod naszą nieobecność na postoju,
    zbliży się zbytnio z tyłu (nie pamiętam odległości) do naszego pojazdu,
    włącza się klakson i migają awaryjnie kierunkowskazy. Jak czujnik
    zostanie zachlapany gęstym błotem lub pokryje się śniegiem, to system
    trochę wariuje i czasami pokazuje nieistniejącą przeszkodę, piszczy i
    zapala się czerwony kwadrat wyświetlacza. Czujniki są całkowicie odporne
    na wodę, śnieg, upał i mróz. Po uszkodzeniu mechanicznym czujnika, przy
    uruchomieniu pokazuje który jest niesprawny, pozostałe działają dalej.
    Nie wiem dlaczego, ale przeszkodę pokazuje po ok. 2-3 sekundach po
    podjechaniu na odległość wykrycia, trzeba powoli się zbliżać. Wyroby w/w
    firmy uznawane są za najwyższą półkę, cena mojego zakupu, okazyjnie w
    firmie internetowej, 660 zł, gdzie indziej wołano 880 zł. To tak tylko
    informacyjnie, bo komplet jest "trochę" droższy od powszechnie
    oferowanych, ale możliwości użytkowe są adekwatne do ceny. W 2007 roku,
    w Biedronce kupiłem 2 czujnikowy system Perfect PF-GCR286P za 37,86 zł
    (z paragonu).

    Z ukłonami
    MJ

  • 19. Data: 2010-02-19 10:07:44
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Ta, jedni pisza ze maja lepiej uszczelnione, inni ze maja jakies tam
    > dystanse wbudowane, inni ze ich sa matowe czyli lepsze od czarnych z
    > polyskiem itd.

    dokladnie:-) dlatego pytam:-)
    bo już sam niewiem...

    > Poratujcie linkiem do takich sufitowych, szarych i nie kosztujacych wiecej
    > niz 150zl.

    jesli chodzi o mnie to moga byc drozsze ale bez przesady. moga byc
    ewentalnie bez wyświetlacza - byle dobre. moga byc firmowe, ale konkretny
    model by dzialal jak najlepiej. wyswietlacz jak już to tylko do instalacji
    na podsufitce:)

    moze wtedy i dla siebie wezme, a co:)

    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

  • 20. Data: 2010-02-19 11:49:53
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > o, fajne, trzeba teraz zerknac na jakis warsztat tu w okolicy gliwic, no i
    > cene sprawdzic, zeby sie nie okazalo że kosztuje to masakrycznie - bo jak
    > tak to sie dziewcze nie zgodzi;) i bedzie chciala cos do samodzielnego
    > [...... samodzielnego.... ] instalowania.

    Jak fajna jakaś, to jej zainstaluj ;-) Filozofii nie ma w tym żadnej,
    wpinasz się w kabel światła cofania, wiercisz dziury w zderzaku, przepychasz
    kilka kabelków i jest. Al ejak ise boisz, to instalacja ni epowinn aywniesc
    więcej jak 100-150 zł, w końcu to 1 h (góra 1,5) w wykonaniu średnio
    zręcznej małpy.

    --
    Yogi(n)