  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jaki [dobry] Czujnik cofania?
    Date: Thu, 18 Feb 2010 11:23:28 +0100

    Bartek wrote:
    > cześć
    > przyszla dzisiaj znajoma, z zadaniem - bartek, potrzebuje czujniki
    > cofania - wiem że można kupić na allegro - wybierz dobry zestaw.
    >
    > patrze co tam na tym alledrogo stoi, a tam panie pincet tysiecy tego
    > talatajstwa. jedno bardziej kolorowe od drugiego. pikające,
    > śpiewające, z wyświetlaczem, z podgrzewaczem, wypelniaczem..... :P

    Ta, jedni pisza ze maja lepiej uszczelnione, inni ze maja jakies tam dystanse
    wbudowane, inni ze ich sa matowe czyli lepsze od czarnych z polyskiem itd.

    Tez szukam, idealny bylby szary/jasno szary wyswietlacz (obudowa) podwieszany
    na suficie, i tak bede patrzyl do tylu przez tylnia szybe.

    No i takich na allegro nie znalazlem, sa szare ale montowane na kokpicie
    (bzdura) a jak odwroce je do gory nogami to beda zle cyfry pokazywac i strony
    auta (to mozna zmienic przez podlaczenie czujnikow na odwrot).

    Poratujcie linkiem do takich sufitowych, szarych i nie kosztujacych wiecej niz
    150zl.

    Juz raz oparlem sie o slupek parkingowy (straty pomijalnie male) i wiecej nie
    chce, pytanie czy cholery wykryja taki skladany slupek ala "H"-ksztaltny?!