    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jaki automat do miasta?
    Date: Sun, 18 May 2014 14:20:03 -0500

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    news:53785714$0$2373$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dobrze czytasz. I piszę o silniku o litr większym, bo taki miałem w swoim
    > ostatnim Mustangu. Chodzi mi tylko o to żeby wykazać że automatyczna
    > skrzynia biegów + mały silnik to po prostu zły pomysł.

    Ale nic podobnego nie wykazałeś...
    Wykazałeś tylko że większy i mocniejszy silnik lepiej się zbiera
    z 60km/h w lekkim aucie niż mniejszy i słabszy silnik w cięższym.

    > I żeby nie było że silniki muszą być jakieś krowiaste, np. w Audi którym
    > miałem okazję pojeździć trochę, automat sprzężony z 3litrowym dieslem
    > także zupełnie nieźle się sprawował.

    Pleciesz bzdury - skrzynia automatyczna dużo lepiej zmienia biegi
    i lepiej wykorzystuje silnik i jego moce niż statystyczny kierowca.
    Niezależnie od tego czy jest to mały czy większy silnik.