  • Data: 2009-10-25 16:14:23
    Temat: Re: jaki aprat wybrać?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    equator pisze:
    > No to porównałem ale widzę też, że trochę osób narzeka na tego Pentaxa
    > (chodzi o brak punktu AF w wizjerze) natomiast o Olimpusie czytam dość
    > dobre recenzje. Ehh tak to właśnie jest za duży wybór.
    > Już sam nie wiem na co się zdecydować. Ten pentax zachęca możliwością
    > nagrywanie filmów i robienia od razu zdjęć HDR.

    Kx umożliwia robienie od razu zdjęć HDR??? Ciekawe. Myśłałem, że tylko
    K7 i Sony A550. Mniejsza z tym.
    W praktyce używa się w większości jedynie centralnego punku. Informacja,
    który obecnie jest aktywny jest pokazywana na LCD, więc to nie taki
    problem. Nie jest to też AF a'la Nikon D300 (51 czujników), więc
    zorientowanie się, który czujnik jest aktywny nie jest problemem.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.