  • Data: 2010-06-02 20:23:46
    Temat: Re: jaki TV 32'' wybrac
    Od: Simon <s...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    > Powiedzmy, ze bys mnie do samunga przekonal 0 zatem jakie modele mozesz
    > polecic?

    Miałem doczynienia z kilkoma egzemplarzami serii B. 32, 37, 40. I kilka
    sztuk serii C w 40 calach.
    Osobiście jestem purystą i kupiłem le32b530. Jeśli oczekujesz tylko
    telewizora bez bajerów, bo zakładasz, że resztę zrobi odtwarzacz, to
    wybór dla Ciebie. Możesz również spróbować wyższy model np B(C)650,
    niestety nie miałem możliwości porównania do 530 i nie wiem czy warto
    przepłacać za bajery typu 200Hz. Będę za jakiś czas kupował większy i
    spróbuję wyrobić sobie zdanie (obecny służy również jako monitor - wg
    mnie w tej roli sprawdza się wyśmienicie, choć niektórzy twierdzą, że
    jest na to zdecydowanie za duży).
    Ogólnie mówiąc 530 jest dla mnie wystarczający i szukanie nowego
    monitora zaczął bym od najniższego modelu serii B lub C.
    Są również bardzo fajne Samsungi z podświetlaniem led serii UE, ale to
    już wyższa półka cenowa.

    --
    Pozdro
    Simon