  • Data: 2010-06-08 10:57:46
    Temat: Re: jaki TV 32'' wybrac
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-06-02 22:35, *z* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Ja trafiłem na Sharba zupełnie z przypadku. Chciałem kupić najtańsze
    > budżetowe 32". Była promocja dozbierałem do 1700 zł i mam teraz fajny
    > obraz FHD. To mój pierwszy telewizor LCD nawet nie miałem porównania z
    > konkurencją. Oglądałem tylko w sklepie.

    Tez mam Sharpa :), ale wybierałem bardzo długo (i bardzo dawno) wybrałem
    LC42 XD1EA - wtedy nie do pobicia - teraz już trochę trąci myszką, ale
    ciągle nie do pobicia w jakości obrazu SD.

    > Zawodowo pracuję w poligrafii.
    > Potrafię dostrzec zalety monitorów z matrycami I-PS, MVA. Spodziewałem
    > się tragicznego obrazu widocznych artefaktów, smużenia, grubych pikseli
    > i różnych odcieni kolorów w zależności od kąta z jakiego się ogląda
    > zwłaszcza że dużo oglądam kablówki i różnych divixów.
    > Obraz jest bardzo ładny. Zero wad matryc TN.

    Sharp używa swoich matryc w technologi ASV a nie TN
    http://www.personal.kent.edu/~mgu/LCD/asv.htm

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak