  • 21. Data: 2014-07-27 21:34:11
    Temat: Re: jaki SSD [OT]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Ciekawe ile tych filmów kodujesz dziennie? :) Jak poniżej jednego
    > to pozostanę zdania że jednek swędzi cię w portfelu :) Nic
    > zdrożnego, mnie też się zdarza :)

    No dobra rozgryzłeś mnie. Dostałem 14 stkę ;)

    --
    Piter

  • 22. Data: 2014-07-27 21:55:39
    Temat: Re: jaki SSD
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 26 Jul 2014 22:42:12 +0200, ww napisał(a):

    > I to jest genialne. U znajomych gówniana vista potrafi ładować się 2
    > minuty a potem kliknie się cokolwiek
    > i jest ładowania ciąg dalszy... A u mnie po 6/7 sekundach mam pulpit a
    > potem kolejne programy uruchamiają się
    > w pół sekundy od kliknięcia na ikonę. Ten kto wymyślił ssd powinien
    > dostać nobla.

    I jak często dziennie ten system restartujesz, że to takie cudowne jest?

    Nie, żebym tego nie doceniał, ale jak za każdym razem przy SSD widzę
    zachwyty, jak to szybko isę komp uruchamia, to mam wrażenie, że ich
    użytkownicy niczego innego nie robią, tylko co 10 minut restartują kompa. :D

    [ Alkohol. Może i nie rozwiąże Twoich problemów, ale pozwoli Ci się z nich ]
    [ śmiać. (demotywatory.pl) ]

  • 23. Data: 2014-07-27 23:08:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 27 Jul 2014 21:34:11 +0200, PiteR napisał(a):

    > No dobra rozgryzłeś mnie. Dostałem 14 stkę ;)

    Bomba! Też chciałbym :)
    --
    Jacek

  • 24. Data: 2014-07-27 23:25:17
    Od: " 666" <n...@d...spamerow>

    No ja mam taki odruch restartu utrwalony od pierwszych dzieci Billa G. ;-)

    -----
    > Nie, żebym tego nie doceniał, ale jak za każdym razem przy SSD widzę zachwyty, jak
    to szybko się komp uruchamia, to mam wrażenie,

  • 25. Data: 2014-07-28 10:03:38
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    fo...

> [...]
    > zachwyty, jak to szybko isę komp uruchamia, to mam wrażenie, że ich
    > użytkownicy niczego innego nie robią, tylko co 10 minut restartują kompa.

    Bo przy uruchamianiu po raz pierwszy widać jaka jest różnica ? Poza tym
    szybkość
    przemielenia nie wiadomo ilu plików windowsa, antywirusów i kilku(nastu)
    innych
    programów uruchamianianych autostartem daje niezły pogląd na ogólną szybkość
    działania wszystkiego.

  • 26. Data: 2014-07-28 10:37:52
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 28.07.2014 10:03, ww pisze:
> [...]
    > programów uruchamianianych autostartem daje niezły pogląd na ogólną szybkość

    Wcale nie.

    Jak już się uruchomi, co jest potrzebne, to się PRACUJE, a nie
    czeka na komputer.

    Może czekam 30-60 sekund na uruchomienie systemu, ale potem
    przez 6 godzin stukam tekst w edytorze tekstu i żaden SSD tego
    nie przyspieszy. A dysk wtedy ledwo co mruga, więc nie jest w
    ogóle używany.

    SSD jest dobre dla ludzi traktujących komputer jako zabawkę.
    Dla osób zawodowo wykorzystujących komputery SSD *może* być
    przydatne, ale dużo, dużo rzadziej i głównie w wybranych,
    specyficznych zastosowaniach. Bo w edycji WWW, pisaniu tek-
    stów oraz programowaniu (a tym głównie się zajmuje) nie są
    zbytnio przydatne.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 27. Data: 2014-07-28 10:45:59
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 27 Jul 2014 21:55:39 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> [...]
    > zachwyty, jak to szybko isę komp uruchamia, to mam wrażenie, że ich
    > użytkownicy niczego innego nie robią, tylko co 10 minut restartują kompa. :D

    A ja za kazdym razem jak slysze krytyke, ze kupowanie dysku dla startu
    systemu jest glupota, bo robi sie to raz dziennie lub raz na X dni to
    zastanawiam sie czy autor tych zlotych mysli ...mysli :-P
    Uzyje analogii, z domieszka S-F, zeby bylo prociej i ciekawiej:

    Wyobrazmy sobie, ze zyjemy w swiecie, gdzie sa bardzo dobre drogi, nie ma
    kolizji, bo zostalo to rozwiazane technologicznie, nie ma zatem ograniczen
    na predkosc auta. No i jestem np. taksowkarzem lub rozwozicielem pizzy, moja
    praca (baza, pizzeria) jest na drugim koncu miasta, dojazd tam zajmuje mi 20
    minut. Kupuje zatem auto, ktore pozwala mi dojechac do pracy w 30 sekund. I
    ciesze sie z tego powodu opowiadajac to znajomym. Jeden z nich nagle
    stwierdza:
    - No i co z tego? Ile razy do tej pracy jezdzisz w ciagu dnia? Hehe...
    A drugi dodaje:
    - Nie, zebym tego nie doceniał, ale jak za kazdym razem przy nowych
    samochodach widze zachwyty, jak to szybko ich wlasciciele jada do pracy, to
    mam wrazenie, że niczego innego nie robia, tylko co 10 minut jada do pracy
    :-D

    No i tak to wyglada :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 28. Data: 2014-07-28 10:52:40
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-07-28 10:45, R.e.m.e.K pisze:

> [...]
    > mam wrazenie, że niczego innego nie robia, tylko co 10 minut jada do pracy

    Tyle tylko że ten samochód jest kilkukrotnie droższy i kilkukrotnie
    mniej trwały czyli tak naprawdę kilkunastokrotnie droższy.
    Ale w końcu te raz na dzień (tydzień (miesiąc)) oszczędzone 9 i pół
    minuty jest tego warte. Przy okazji nie musisz oglądać tej paskudnej
    przyrody.

    miab

  • 29. Data: 2014-07-28 10:59:51
    Od: miab <m...@w...pl>

> [...]
    > mam wrazenie, że niczego innego nie robia, tylko co 10 minut jada do pracy

    Na marginesie. U mnie start systemu z HDD na starym rzęchu T60 z
    prawidłowo ZAMKNIĘTEGO Windows 8.1 trwa ~10 sec. A ile u ciebie na
    wypasionej furce z SSD?

    miab

  • 30. Data: 2014-07-28 11:45:13
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <R...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > specyficznych zastosowaniach. Bo w edycji WWW, pisaniu tek-
    > stów oraz programowaniu (a tym głównie się zajmuje) nie są

    Widać mamy trochę inne priorytety. Dla mnie wygodna praca (czy tam jeśli
    wolisz: zabawa) jest ważna. A szybkości nigdy dość bo zawsze znajdzie się
    program który zamuli system. Jeśli tobie to nie przeszkadza to nawet
    zazdroszcze. Osobiście nie żałuje tych 500 zł. Może gdybym używał komputera
    głównie do edycji tekstu w notatniku to by mi nie przeszkadzał wolniejszy
    dysk.