  • 10. Data: 2014-07-26 23:36:27
    Temat: Re: jaki SSD
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ww w...@o...pl ...

    > I to jest genialne. U znajomych gówniana vista potrafi ładować się 2
    > minuty a potem kliknie się cokolwiek
    > i jest ładowania ciąg dalszy... A u mnie po 6/7 sekundach mam pulpit a
    > potem kolejne programy uruchamiają się
    > w pół sekundy od kliknięcia na ikonę. Ten kto wymyślił ssd powinien
    > dostać nobla.

    Czy dyski sshd sa pod tym względem równie wydajne?

  • 12. Data: 2014-07-26 23:44:30
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 26/07/2014 22:19, PiteR wrote:

    > Taki 64Gb juz mam, system postawiony.
    >

    > Zauważyłem, że jak zakoduję film szybkim kodekiem to wychodzi wielki
    > plik. Potem przerabiając ten film na .mp4 Handbrake chce danych ale
    > dysk hdd mu nie pozwala i Handbrake się nudzi. Zawsze to parę minut
    > zaoszczedzone. Dlatego chcę mieć drugi szybki dysk w kompie.
    >

    > Z tego co wyczytałem to kontroler błogosławiony (Marvell) z firmware
    > Toshiby. Toshiba producent półprzewodników z doswiadczeniem. Nic tylko
    > brać.

    Kup dwa SSD i zrob RAID 0. Bedziesz na pewno zadowolony.

  • 13. Data: 2014-07-27 00:40:51
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2014-07-26 20:45, Santana pisze:

    > Całkowicie wystarczająca pojemność dla rozsądnego użytkownika. Mam o
    > połowę mniejszy i od kilku lat spokojnie wystarcza. Nie na fotki i filmiki
    > oczywiście :) Od tego jest dysk magnetyczny.

    >Miało być co sądzicie.
    >Dla mnie 256 jest OK.

    A dla innego nie będzie OK. Dlatego uczciwie byłoby napisać: "JAK DLA MNIE,
    mała pojemność"

  • 14. Data: 2014-07-27 01:44:40
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-07-26 22:47, feldmarszałek tusk pisze:
    > a ja to się tak zastanawiam, dlaczego nikt nie chce robić ramdysków...
    > podtrzymywanych jakąś baterią z możliwością wymiany...
    > pewnie jak zwykle zmowa tusko kolesi...

    Lata temu już były takie dyski, tylko, że baaaardzo drogie.

  • 15. Data: 2014-07-27 01:47:16
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-07-26 23:44, 2late pisze:

    > Kup dwa SSD i zrob RAID 0. Bedziesz na pewno zadowolony.

    A jesteś pewien, że przy dwóch dyskach SSD SATA3 kontroler będzie
    pracował z pełną wydajnością jednocześnie na obydwu?

  • 16. Data: 2014-07-27 09:01:53
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą rs naskrobał(a):

    > 1TB to tak malo? <rs>

    A gdzie ty tam widzisz taką pojemność?
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz, spacerując zimą nad brzegiem jeziora, ujrzał na nim ludzi.

  • 17. Data: 2014-07-27 11:02:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 26 Jul 2014 23:19:18 +0200, PiteR napisał(a):

> [...]
    > dysk hdd mu nie pozwala i Handbrake się nudzi. Zawsze to parę minut
    > zaoszczedzone. Dlatego chcę mieć drugi szybki dysk w kompie.

    Ciekawe ile tych filmów kodujesz dziennie? :) Jak poniżej jednego to
    pozostanę zdania że jednek swędzi cię w portfelu :) Nic zdrożnego, mnie też
    się zdarza :)
    --
    Jacek

  • 18. Data: 2014-07-27 11:12:50
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 27/07/2014 00:47, BQB wrote:

    > A jesteś pewien, że przy dwóch dyskach SSD SATA3 kontroler będzie pracował
    > z pełną wydajnością jednocześnie na obydwu?

    Nie wnikalem, wiem ze jest piorunujaco szybkie.
    Kolega cos wspomnial o edycji video, ja do tego dodam vmware.

  • 19. Data: 2014-07-27 17:02:24
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/27/2014 3:01 AM, ...:::WISKOLER:::... wrote:
    > Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą rs naskrobał(a):

    > A gdzie ty tam widzisz taką pojemność?

    tak podalem, ze jak ten jest za maly, to sobie kolega moze kupic
    wiekszy, bo sa juz dostepne. <rs>

  • 20. Data: 2014-07-27 19:21:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Santana" <s...@i...pl> wrote in message
    > Dlatego uczciwie byłoby napisać: "JAK DLA MNIE, mała pojemność"

    Nie ma sensu pisać czegoś co jest oczywiste i domyślne.
    Każda opinia nie jest uniwersalna i obiektywna - to tylko
    opinia swojego właściciela.