  • 11. Data: 2013-11-10 18:39:01
    Temat: Re: jaki LED W5W?
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-10 17:55, t? pisze:

    > Spróbuj postojówek XTEC -- trudno je dostać, ale są białe jak xenony,
    > bielsze niż te Philipsy.

    Te?
    http://www.toptuner.pl/go/_info/?user_id=100653
    Trochę nie wierzę w te 6000K
    Ale obawiam się że będą słabiej świecić od tych Philipsów z uwagi mocny
    filtr.
    Specjalnie zamawiać nie będę. Jak trafie je u siebie to nabędę i zobaczę
    co są warte.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 12. Data: 2013-11-11 11:18:53
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Te?
    > http://www.toptuner.pl/go/_info/?user_id=100653

    Chyba tak.

    > Trochę nie wierzę w te
    > 6000K

    Tak na oko myślę, że mniej niż 5000K tam nie ma. Jest to ewidentnie biały
    kolor i to raczej taki zimny.

    > Ale obawiam się że będą słabiej świecić od tych Philipsów z uwagi mocny
    > filtr.

    Od Philipsów tak, bo one są wyjątkowo mocne, ale świecą na poziomie
    przeciętnych, tanich W5W -- tylko na biało, nie na żółto. Philipsy nadal
    są mocno żółtawe i przypominają barwą raczej zwykłe halogeny, a nie
    xenony. Nie wyglądają dobrze z Xenonami.

    --
    ss??q s? ??u??ou??