  • Data: 2010-03-19 15:40:36
    Temat: Re: jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
    Od: "glang" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dawno kupowales ? i jaki to model ? ;-) cena wydaje sie ok ale to chyba
    > byla jakas promocja :)

    TH-42X10E
    kilka miesięcy temu więc teraz powinien być już tańszy z założenia
    była jakaś promocja wszystko bez VATu. dokładnie kosztował 2050
    powiem szczerze że nawet za 2200 warto
    a na ceneo najtańszy chawlą się że jest na stanie:
    http://www.rtvmax.pl/go.live.php/PL-H3/sklep/AMTI1MQ
    %3D%3D/txp42x10e.html?title=TX-P42X10E
    no a niewiele drożej jest już większy wybór
    ja bym zamawiał tu no i nowsze już modele widzę:
    http://www.neo24.pl/telewizory-plazmowe-i-lcd,f441v2
    ,f442v6,mv1186594345,od752do13243.fhtml
    odbiór na Wrońskiej w Lublinie chyba + 20 zł ale sobie rozpakujesz i
    zobaczysz czy wszystko OK.
    jak odbierałem kiedyś na 1 go Maja /w starym żaglu/ to cały transport
    panasonica przyjechał z wgniecionymi rogami w pudełkach i magazynier nie
    przyjął od od kuriera całego transportu. klient przy mnie otwierał LCD i
    była pęknięta matryca więc ja cenię sobie możliwosć sprawdzenia przed
    odbiorem.
    kupując też kiedyś w mediaexpercie po podłaczeniu były 2 czarne pasy przez
    ekran. ale to może mój pech życiowy :)
    pzdr
    GL