  • Data: 2010-03-20 07:17:54
    Temat: Re: jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
    Od: "glang" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.neo24.pl/telewizor-panasonic-tx-p42c10y.h
    tml

    > http://www.neo24.pl/telewizor-panasonic-tx-p42x20e.h
    tml

    > wyglada mniej wiecej na to ze maja to samo :) roznica w cenie tez
    > niewielka , okolo 100 zl - no ale jakby mialy sie niczym nie roznic po co
    > przeplacac

    kliknij w oba i wybierz porównaj. mi wyszło że:
    1. menu na ekranie nia ma ten droższy i że nie ma PL menu ale pewnie to
    błędy w opisie bo raczej nie możliwe :)
    2. brak timera w x20e
    3. 4 cm wyższy i 20 cm głębszy?? też dziwne :)
    4. no i co ważne brak slotu na karty SD ale też bym to sprawdził. dziwne że
    w nowszym modelu by nie było. w ogóle opis x20e troche ubogi ale obstawiam
    że wina że nowy i niedokładny
    pzdr
    GL