    From: "see_you" <c...@e...trzy>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    <UeuBl.265510$Bt3.12796@newsfe03.ams2> <gr72p8$hje$1@inews.gazeta.pl>
    <FGGBl.18861$Ci1.15467@newsfe26.ams2> <gr7jh6$kh5$1@inews.gazeta.pl>
    <zMIBl.177886$2t6.115372@newsfe28.ams2> <gr7pcn$n0e$1@inews.gazeta.pl>
    <gr8k01$6oq$1@inews.gazeta.pl> <gra6gm$abk$1@inews.gazeta.pl>
    <grbboe$2m$1@inews.gazeta.pl> <3GKCl.286020$Bt3.282343@newsfe03.ams2>
    <grk548$adi$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <HbqDl.30832$2S5.5861@newsfe22.ams2>
    <gs1f2l$dgb$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <3n7Fl.11933$Va3.2810@newsfe27.ams2>
    <gs403m$g3u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Subject: Re: jaki JPEG?
    Date: Wed, 15 Apr 2009 20:14:52 +0100

    "Marx" <M...@n...com> wrote in message
    > no to po co sie odzywasz skoro praktycznie nie ogladasz telewizji?

    Bo to urzadzenie do ogladania programu telewizyjnego,
    nie sluzy wylacznie do tego celu i nie o tym rozmawiamy.
    Rozmawiamy o obrazie a nie programie telewizyjnym,
    czy problemach zwiazanych wylacznie z odbiorem TV.
    Zyjesz w czasach, kiedy telewizor bardziej nadaje sie
    do ogladania fotek niz programu telewizyjnego.

    > telewizji nie oglada sie po to aby miec najlepsza jakosc. Oglada sie dla
    > rozrywki lub zdobycia informacji.

    Skoro tak, to dlaczego narzekasz na "porozciagane postacie"?
    CRT najwyzszej jakosci dostaniesz dzisiaj za 500zl(!),
    kup i problem z glowy. Mozesz wybierac - 28, 32 a czasem nawet 36 cali.
    Moge polecic kilka modeli Sony ktore sam przetestowalem.
    Niestety, jak wspominalem, tylko 16:9, bo porzadnego telewizora 4:3
    jakos sobie nie przypominam...

    > Jestes klasycznym przykladem osoby, ktora wywalila kupe kasy na sprzet,
    > ktorego praktycznie nie uzywa. Wspolczuje. Zazwyczaj nazywa sie takich
    > szpanerami.
    > Analogia na tej grupie bedzie zakup lustrzanki, ktorej sie nie nosi bo "za
    > ciezka". Niech zgadne, masz lustrzanke? :)

    No, noooo...
    A gdzie ja niby napisalem, ze kupilem ten sprzet dla siebie???
    Mam mozliwosc korzystania z KDL50X4000 i BRaya...
    Prywatnie posiadam CRT - dokladnie: Sony Wega
    i Panasonic '32, oba sposrod najwyzszych modeli,
    3-4 letnie, kupione za grosze od napalencow ktorzy kupili sobie full HD
    (na TV nie trace ani czasu, ani pieniedzy, zamiast zestawu do ogladania
    telewizji wolalbym juz kupic 5Dmk2!).
    Lustrzanki mam dwie i tutaj trafiles, jedna nosze bardzo rzadko,
    wlasnie dlatego, ze jest ciezka!

    > na TV 4:3

    Czas przyjac to do wiadomosci, ze zaden producent
    nie zlituje sie nad Toba i nie wyprodukuje
    dobrego LCD/plazmy 4:3.
    --
    see_you