  • 1. Data: 2011-04-06 10:34:09
    Temat: jakas awarja w Play'u??
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    nie moge sms'ow wyslac anie sie dodzwonic na *500
    [w telefonie nic nie zmieniane]

    tez tak macie ?

  • 2. Data: 2011-04-06 10:36:58
    Temat: oczywiście - awaria
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    literówka

  • 3. Data: 2011-04-06 10:45:58
    Temat: Re: jakas awarja w Play'u??
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-06 12:34, KiloSierra pisze:
    > nie moge sms'ow wyslac anie sie dodzwonic na *500
    > [w telefonie nic nie zmieniane]
    >
    > tez tak macie ?

    Przez 10 minut padł internet w play online na kartę, już ok.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-04-06 12:39:48
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Przez 10 minut padł internet w play online na kartę, już ok.

    na abo w trojmiescie tez - pad byl ogolnopolski

  • 5. Data: 2011-04-06 12:40:13
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 6 Kwi, 12:34, KiloSierra <K...@s...pl> pisze...
    > nie moge sms'ow wyslac anie sie dodzwonic na *500
    > [w telefonie nic nie zmieniane]
    > tez tak macie ?

    http://blogplay.pl/2011/04/awaria-opanowana/

    Ircys

  • 6. Data: 2011-04-06 14:02:41
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-06 14:39, Q pisze:
    > pad byl ogolnopolski

    Ostatnio jakoś przerywał internet, więc zadzwoniłem do BOK.
    Człowiek tam mi wyjaśnił, że tak mogło się zdarzyć z powodu
    ogólnopolskiej modernizacji sieci.
    Zapytałem, czy w związku z obniżeniem jakości usługi, należy mi się
    jakiś abonamentowy rabat. Zaproponował złożenie reklamacji zaznaczając,
    że chwilowo nie może jej przyjąć, bo mu internet nie działa :-)

    P.

  • 7. Data: 2011-04-06 15:51:27
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-06 16:02, Pan Piskorz pisze:

> [...]
    > jakiś abonamentowy rabat. Zaproponował złożenie reklamacji zaznaczając,
    > że chwilowo nie może jej przyjąć, bo mu internet nie działa :-)

    A ja dzisiaj sobie idę i patrzę jak pod szkołę francuską podjechał biały
    samochodzik z logo Orange. Tatuś po dzieciaczka do szkoły przyjechał.
    Przynajmniej za kierowcę prywaciarza czy opiekunkę nie musi płacić bo
    może to zrobić sam w czasie pracy.
    Musi dużo szmalu w tym Orange zarabiać skoro dzieciak edukuje się w
    zagranicznej szkole.

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-04-06 17:50:27
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > Musi dużo szmalu w tym Orange zarabiać skoro dzieciak
    > edukuje się w zagranicznej szkole.

    Przecież to Ty mu fundujesz tę szkołę, więc o co chodzi? ;->

    JoteR

  • 9. Data: 2011-04-06 18:55:24
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia Wed, 06 Apr 2011 17:51:27 +0200, animka napisał(a):

> [...]
    > może to zrobić sam w czasie pracy.
    > Musi dużo szmalu w tym Orange zarabiać skoro dzieciak edukuje się w

    Może on tyle kasy dostaje za wożenie reklamy Oranga na swoim
    samochodzie?
    I wcale tam nie pracuje ;)

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 10. Data: 2011-04-06 19:18:02
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-06 19:50, JoteR pisze:

    > Przecież to Ty mu fundujesz tę szkołę, więc o co chodzi? ;->

    O Boże!

    --
    animka