  • Data: 2009-09-22 08:38:22
    Temat: Re: jaka wielkosc panoramy?
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.
    > Zlozylem sobie panorame z paru zdjec, jej wielkosc
    > to okolo 10tys. px w poziomie na 3 tys. px w pionie.
    > Chcialbym teraz ja wydrukowac i powiesic
    > w antyramie jako obraz na scianie. Gdzie moge to zrobic w jakiejs
    > przystepnej cenie w sieci? Oraz - biorac pod uwage podana wielkosc - na
    > jaka max. odbitke warto sie zdecydowac, zeby potem jakosc nie klula w
    > oczy? W sumie na scianie nikt nie bedzie ogldal z lupa, ale jakis poziom
    > jakosci trzeba zachowac...
    > Moze ktos juz sie bawil w wywolyanie panoram
    > i moze cos doradzic?

    Moze, moze ;)

    Zdecyduj sie na rozmiar standardowy, wynikajacy raz
    z szerokosci papierow, dwa z wielkosci (za przeproszeniem)
    antyramu. Inaczej zaplacisz jak za woly.

    Proponuje nie kombinowac i ciachnac metr w poziomie.

    Mam na scianie panorame 100x40cm i wyglada dobrze -
    nie za duza, nie za mala, robi dobre wrazenie.