  • 21. Data: 2010-10-16 22:06:59
    Temat: Re: jaka terenówka za paręnaście tys.?
    Od: d...@p...onet.pl

    (...)

    Ech, zle ze mna :)

    Jak sie anuluje posty przez bramke www?

    --
    Maciek

  • 22. Data: 2010-10-17 20:55:55
    Temat: Re: jaka terenówka za 50 tys.?
    Od: "Maciek" <d...@p...onet.pl>

    > Za duże, raczej coś mniejszego bym wolał.

    Moze Hyundai Tucson?

    --
    Maciek

  • 23. Data: 2010-10-17 23:01:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Moze Hyundai Tucson?

    Pomysł ciekawy, ale jakoś nic nie wiem o tym modelu, w cenniku Hultaja go
    nie widzę, to auto już nie jest produkowane?
    Chyba numer większe od ix35 sądząc po wymiarach?
    A jak to się spisuje w eksploatacji, wady, zalety?

    Da się tym jeździć po asfalcie w miarę przyzwoicie?

  • 24. Data: 2010-10-17 23:04:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Moze Hyundai Tucson?

    To nie jest stara Kia Sportage w innych ciuchach?

  • 25. Data: 2010-10-18 03:12:12
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Lada NIVA
    --
    Jackare

  • 26. Data: 2010-10-18 08:22:46
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Sebastian Kaliszewski napisał:

    > Dla 4 osób? Klaustrofobia!
    Eeee tam. Kolega napisal "Nie potrzebuję dużego auta, ale dobrze jak się 4 osoby
    zmieszczą" wiec sie
    zmieszcza :-) , zreszta chyba nie bedzie ich wozil kazdego dnia na trasie tylko
    sporadycznie/okazjonalnie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 27. Data: 2010-10-18 08:25:00
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik PaPi napisał:

    > Do amatorskiej jazdy po lesie wystarczy za 2-3 tysiace zlotych.
    Mowa byla o rowerze terenowym a nie rowerze do jazdy po lesie, bo jak sie bardzo
    postarasz to i na
    skladaku po lesie pojedziesz :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 28. Data: 2010-10-18 08:45:57
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    > Czołem,
    >
    > Widzę parę wątków tego rodzaju, ale pozwólcie na jeszcze jeden...
    >
    > Takie mam założenia:
    > 1. Chcę się pobawić trochę jazdą w lekkim terenie (bardziej wycieczka
    > w las niż ostry offroad), ale oprócz tego jeździć sporo po asfalcie.
    > 2. Nie potrzebuję dużego auta, ale dobrze jak się 4 osoby zmieszczą.
    > 3. Budżet do 15 tys.
    > 4. Miło byłoby nie zbankrutować na naprawach i kosztach paliwa.
    >
    > Po wstępnym rozeznaniu stawiam na krótką Vitarę (diesel lub lpg) z lat
    > 1995-98 - bo na tyle pozwala cena.

    Vitara ci się rozleci po 3 wyjazdach, urwiesz napędy....
    Kup sobie Jeepa Cheroki 4,0 z lat 90-tych,
    4.0 z gazem kupisz za 7000, opony kupisz zaa 1600,
    wymienisz mosty jak będą zajechane za 2000,
    blacharki w takich samochodach się nie robi bo i tak porysujesz...
    Cheroki jest miękki i do jazdy lajtowej się idealnie nadaje...
    pozdr.

  • 29. Data: 2010-10-18 11:56:15
    Temat: Re: jaka terenówka za par?na?cie tys.?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 18.10.2010 gr <g...@m...pl> napisał/a:

    > Vitara ci si? rozleci po 3 wyjazdach, urwiesz nap?dy....
    > Kup sobie Jeepa Cheroki 4,0 z lat 90-tych,
    > 4.0 z gazem kupisz za 7000, opony kupisz zaa 1600,
    > wymienisz mosty jak b?d? zajechane za 2000,
    > blacharki w takich samochodach si? nie robi bo i tak porysujesz...
    > Cheroki jest mi?kki i do jazdy lajtowej si? idealnie nadaje...

    Już pisałem o XJ, ale nie spełnia drugiej części 4 punktu :) nawet z LPG.
    Wiem, bo mam takiego. Na asfalt też uważam że nie za bardzo, ja akurat
    mam to auto do trochę więcej niż 'jazda w lekkim terenie' i na asfalcie
    mi nie zależy, ale też to jest moja wyprawówka i wyjazd na UA czy skandynawie
    gdzie leciałem asfaltem, to wolałbym czymś co ma niezależne zawiasy i nie na
    piórach.
    Jeżeli w grę wchodzą leśne drogi + ewentualnie dukty ścinkowe i jakieś
    nieprzeprawowe dojazdy na ryby itd to vitara może być lepsza IMO, chociaż
    wiem że sypią się na potęge. XJ z '90 to nówka sztuka patrząc na rude w
    porównaniu do vitary '97. U mnie jedynie progi wymianiałem na profil bo
    się posypał (oryginalnie stoi w nim woda, ten typ tak ma), reszta zdrowa
    jak nówka.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 30. Data: 2010-10-18 13:42:03
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    gr wrote:

    > Vitara ci się rozleci po 3 wyjazdach, urwiesz napędy....

    Bez przesady.

    Jak będzie upalał to urwie. Do jazdy typu "na ryby" będzie ok.

    No i zawsze może założyć mocniejsze trochę (np choćby z wyższego modelu).

    > Kup sobie Jeepa Cheroki 4,0 z lat 90-tych,
    > 4.0 z gazem kupisz za 7000,

    A ile toto spali :)

    > opony kupisz zaa 1600,
    > wymienisz mosty jak będą zajechane za 2000,
    > blacharki w takich samochodach się nie robi bo i tak porysujesz...

    Robi się robi. Tylko się rysami nie przejmuje (ale z rudą to trzeba
    jednak czasem powalczyć)

    > Cheroki jest miękki i do jazdy lajtowej się idealnie nadaje...

    Ważna jest też deficnija jazdy lajtowej. Ludzie mają różne pojęcia nt.
    lajtowości i ekstrimu :)

    pzdr
    \SK