  • 11. Data: 2010-10-15 17:25:49
    Temat: Re: jaka terenówka za paręnaście tys.?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 15.10.2010 dominik <d...@g...com> napisał/a:
    > Czołem,
    >
    > Widzę parę wątków tego rodzaju, ale pozwólcie na jeszcze jeden...
    >
    > Takie mam założenia:
    > 1. Chcę się pobawić trochę jazdą w lekkim terenie (bardziej wycieczka
    > w las niż ostry offroad), ale oprócz tego jeździć sporo po asfalcie.

    To może lepiej jakieś awd? Subaru?

    > 2. Nie potrzebuję dużego auta, ale dobrze jak się 4 osoby zmieszczą.
    > 3. Budżet do 15 tys.
    > 4. Miło byłoby nie zbankrutować na naprawach i kosztach paliwa.
    >
    > Po wstępnym rozeznaniu stawiam na krótką Vitarę (diesel lub lpg) z lat
    > 1995-98 - bo na tyle pozwala cena.
    >
    > Odradzicie? Czy dobrze knuję? A może dłuższa też nie jest jakoś
    > strasznie ociężała? A może stary Samurai? A może cholera-wie-co?

    Ja używam Cherokee xj 4l asb do takich zabaw, ale i jako wyprawówkę, ale
    u mnie 2 osoby, na 4 ciasno, bardzo nie wygodny tył, z przodu super.
    Na pb bardzo drogi w jeżdzeniu 100zł/100km trzeba liczyć, na lpg
    idzie poniżej 50zł/100km.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 12. Data: 2010-10-15 20:16:58
    Temat: Re: jaka terenówka za 50 tys.?
    Od: d...@p...onet.pl

    > I ja się przyłączę.
    > Zakładając że do dyspozycji jest ok. 40 000 netto, da się coś sensownego
    > kupić (z kratką) w tym segmencie?
    > Jak najmłodsze auto.

    Do jezdzenia, czy do zabawy? Jesli to drugie, to moze Patrol - za 30 kupisz, za
    10 zrobisz pakiet startowy. Albo, jesli sie nie boisz, kilkuletnie Discovery.
    Jesli do jezdzenia z lekkim zacieciem terenowym, to moze kilkuletnie Pajero Sport?

    "Jak najmlodsze" to kiepskie kryterium wyboru terenowki.

    --
    Maciek

  • 13. Data: 2010-10-15 20:21:26
    Od: d...@p...onet.pl

    > Czołem,
    >
    > Widzę parę wątków tego rodzaju, ale pozwólcie na jeszcze jeden...

    Jesli masz ok. 15 kola, to szukaj krotkiego Gallopera 2.5TDi, czyli wiernej
    kopii Pajero 1. 4 osoby jada wygodnie, a i po szosie jezdzi to bdb.

    Za taka kwote kupisz auto z 2000 roku i wymienisz plyny i rozrzad.
    Trzeba patrzec na rame w okolicy tylnego zawieszenia i dobrze szukac wersji z
    tylnym mostem LSD.

    Ja tez polecam forum4x4.pl.

    --
    Maciek

  • 14. Data: 2010-10-15 21:04:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Do jezdzenia, czy do zabawy?

    Jeżdżenia.
    Jak najmłodsze - czyli nie starsze niż 5 lat.

    > "Jak najmlodsze" to kiepskie kryterium wyboru terenowki.

    No dobra, chodzi o SUV.

  • 15. Data: 2010-10-16 07:14:52
    Od: "ts" <t...@o...pl>

    Za te pieniądze nic nie kupisz. Nawet porządny Uaz wiecej kosztuje.
    g.googlegroups.com...

    Dominik

  • 16. Data: 2010-10-16 09:55:37
    Od: d...@p...onet.pl

    > Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No dobra, chodzi o SUV.

    To ja nie wiem, moja zainteresowania ciaza w druga strone. Kia Sorento zbiera
    niezle opinie, a jeszcze sie nadaje do zjechania z asfaltu.

    --
    Maciek

  • 17. Data: 2010-10-16 10:39:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To ja nie wiem, moja zainteresowania ciaza w druga strone. Kia Sorento
    > zbiera
    > niezle opinie, a jeszcze sie nadaje do zjechania z asfaltu.

    Za duże, raczej coś mniejszego bym wolał.
    BTW: Forester za tą kasę to realnie który rocznik?

  • 18. Data: 2010-10-16 17:52:34
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 16 Paź, 10:39, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
    > Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:6a48.00000212.4cb95a79@newsgate.onet.
    pl...

    > Za duże, raczej coś mniejszego bym wolał.
    > BTW: Forester za tą kasę to realnie który rocznik?

    kilka dni temu sprzedano Forestera Comfort 2.0L za 37.6 tys zł

  • 19. Data: 2010-10-16 17:53:32
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 16 Paź, 17:52, tadek <t...@p...onet.pl> wrote:

    wiadomościnews:6a48.00000212.4cb95a79@newsgate.onet.
    pl...

    > kilka dni temu sprzedano Forestera Comfort 2.0L za 37.6 tys zł

    zapomniałem dopisać rocznik 03

  • 20. Data: 2010-10-16 22:02:54
    Od: "Maciek" <d...@p...onet.pl>

    > Widzę parę wątków tego rodzaju, ale pozwólcie na jeszcze jeden...

    Stary Samurai jest zawieszony na 4 resorach. Do zabawy nadaje sie znakomicie, do
    jezdzenia po asfalcie ponoc srednio (zwlaszcza dalsze trasy sa w nim podobno
    wyrafinowana tortura).

    Krotkie Pajero sobie kup, albo Gallopera. Oczywiscie z dieslem, moim zdaniem
    maly silniczek z mikrym momentem nie ma sensu w terenowce.