  • 41. Data: 2009-04-25 10:15:12
    Temat: Re: jaka telewizje cyfrowa wybrac
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    lexdrex wrote:

    > jak chodzi o programy FULL HD to wiesz szczerze mówiąc ogólnie jakość
    > polskich kanałów HD jest...mierna... w porównaniu do tej jaką
    > reprezentują kanały HD nadawane w ramach angielskiej platformy SKY
    > www.sky.com/portal/site/skycom/skyproducts/skytv/sky
    hd/whatcaniwatch

    Chyba trochę przesadzasz. Nie mam nic do jakości naszych kanałów
    hd, dużo zależy od tv i dekodera.
    Przedstawiony przez Ciebie Ferguson 8500 akurat do asów nie należy,
    jest jedynie chyba najtańszym dekoderem hd.
    Swego czasu na jednym forum ludzie skarżyli się na b. niską jakość
    tvp hd.
    Co co tv sky to nie mam pojęcia, żyjemy w Polsce i formalnie nie ma
    do niej dostępu.
    poza tym nie jestem pewien czy korzystają z full hd?
    może tak jak eurosport 1080i?

    pawell

  • 42. Data: 2009-04-25 10:45:29
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Reszta to skutek tego, że niepotrzebnie się odzywasz.
    [...]
    > Nie - napisał elaborat bez powodu i potrzeby.

    A jakim to prawem oceniasz potrzebę odzywania się i pisania elaboratów
    przez innych?? Jak już pisałem, jeśli Ci to przeszkadza, to nie czytaj.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 43. Data: 2009-04-25 10:47:12
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > I dobrze, a nie szkoda.
    > Kupa pustego tekstu o który nikt nie pytał.

    Tak? To może podaj konkretnie, co jest puste w taj "kupie tekstu".
    Poddaj go konstruktywnej krytyce, bo to, co piszesz, to czepianie się na
    zasadzie "nie podoba mi się, bo nie".

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 44. Data: 2009-04-25 12:10:16
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Nie - napisał elaborat bez powodu i potrzeby.

    A ty napisałeś drugi. Nie gnęb człowieka, że wykazał się uczynnością,
    wytłumaczył laikom na co mają zwracać uwagę. Są ludzie, którzy nie
    siedzą na grupie i nie śledzą wątków non stop, ani nie są w temacie
    24/h. Dla ciebie są to rzeczy oczywiste, dla innych nie. Ludzie szukają
    w necie porady,a ciebie najwyraźniej to irytuje. Mnie też, bo jestem po
    studiach technicznych, ale to mnie nie usprawiedliwia do tego, żeby
    olewać kogoś kto może jest lepszy ode mnie w innej dziedzinie.

    Jingiel

  • 45. Data: 2009-04-25 13:05:55
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:

    > Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    > wiadomości news:

    > I dobrze, a nie szkoda.
    > Kupa pustego tekstu o który nikt nie pytał.

    Pytał, wystarczyło przeczytać post, na który ten tekst był
    odpowiedzią:
    "Ale mam inne pytanie jaki tuner wybrac ? czy ichniejszy wypozyczyc czy
    lepiej cos kupic od nich /samemu ?"

    Kupę pustego tekstu o który nikt nie pytał napisałeś w tym wątku Ty.

    > Usenet to nie www.

    Więc nie śmieć jak troll na forum www.

    Krystian

  • 46. Data: 2009-04-25 13:12:58
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:

    > Napisałem jednego posta z moją uwagą i na tym bym poprzestał.

    "Tobie płacą za te rozprawki, wierszówkę wyrabiasz czy jak?"
    Taka uwaga to zwykła prowokacja kłótni, czyli trolling.

    > Reszta to skutek tego, że niepotrzebnie się odzywasz.

    Niepotrzebnie to odezwałeś się Ty. Reszta to skutek reakcji grupowiczów
    na Twoją prowokację.

    > Nie - napisał elaborat bez powodu i potrzeby.

    Odpowiedział na pytanie, wyczerpująco i na temat. Wcale nie taka długa była
    to wypowiedź. Znacznie krótsza, niż kilometry niepotrzebnych cytatów,
    które nierzadko zostawiasz. Mam podać przykłady?

    Krystian

  • 47. Data: 2009-04-25 14:26:14
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał:

    > poza tym nie jestem pewien czy korzystają z full hd?
    > może tak jak eurosport 1080i?

    Nadają w "i". Nie słyszałem, by ktos nadawał w 1080p50 (standard dopiero
    w tym roku zalecany przez EBU), a oglądanie sportu w p25 nie ma większego
    sensu (chyba, że szachy ;-)

    Krystian

  • 48. Data: 2009-04-25 19:16:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:gsupk7$t0b$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Reszta to skutek tego, że niepotrzebnie się odzywasz.
    [...]
    > Nie - napisał elaborat bez powodu i potrzeby.

    >A jakim to prawem oceniasz

    A jakim prawem chcesz mi odebrać prawo do oceny?

    >Jak już pisałem, jeśli Ci to przeszkadza, to nie czytaj.

    I nawzajem.

  • 49. Data: 2009-04-25 19:16:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości