  • 1. Data: 2009-04-19 11:06:57
    Temat: jaka telewizje cyfrowa wybrac
    Od: "Ania" <a...@a...pl>

    Witam,

    Będę wdzięczna za pomoc w wyborze telewizji cyfrowej. Interesuje mnie
    głównie discovery, travel etc. Czy lepiej polsat cyfrowy, telewizje N, czy
    cyfra+? Która z nich ma najlepszy stosunek jakości do ceny?

    Pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2009-04-19 11:57:12
    Temat: Re: jaka telewizje cyfrowa wybrac
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Ania wrote:
    > Witam,
    >
    > Bede wdzieczna za pomoc w wyborze telewizji cyfrowej. Interesuje mnie
    > g?ównie discovery, travel etc. Czy lepiej polsat cyfrowy, telewizje N, czy
    > cyfra+? Która z nich ma najlepszy stosunek jako?ci do ceny?
    >
    > Pozdrawiam
    > Ania

    po pierwsze dla mnie jaki tv, jak plazma lub lcd odradzam polsat.
    musisz prześledzić oferty, w n zapłacisz min. 38 pln/m-c, biorąc
    dwa pakiety, jak weźmesz trzy zapłacisz 48 /m-c, aktywacja 0, i przez
    pół roku (chyba jeszcze obowiązuje) 38 w czym są wszystkie pakiety.
    nie ma kan. travel, jest discovery t&l, ogólnie jest najwięcej ich
    kanałów i jest discovery hd.
    w cyfrze nie wiem dokładnie, ale warto zadzwonić i się dowiedzieć.
    zamiast discowery hd jest national geographic hd i większość
    tematycznych oraz planete.
    ostanio zeszli mocno z cen, więc chyba dużych różnic nie będzie.

    pawell

  • 3. Data: 2009-04-19 14:54:57
    Od: "Golibroda" <a...@m...asa>

    > Będę wdzięczna za pomoc w wyborze telewizji cyfrowej. Interesuje mnie głównie
    > discovery, travel etc. Czy lepiej polsat cyfrowy, telewizje N, czy cyfra+?
    > Która z nich ma najlepszy stosunek jakości do ceny?

    Jest tyle różnych permutacji ofert w tv cyfrowej, że aż trudno doradzić.
    Obecnie i N ma dość ciekawe promocje ale nie próżnuje także C+.
    Proponuję prześledzić oferty dla nowych abonentów własnie tych operatorów.
    Jednak najlepszą ofertę dostaje się przed świętami zwłaszcza Bożonarodzeniowymi.

    Piotr

  • 4. Data: 2009-04-19 19:01:41
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sun, 19 Apr 2009 13:06:57 +0200, Ania napisał:
> [...]
    > głównie discovery, travel etc. Czy lepiej polsat cyfrowy, telewizje N, czy
    > cyfra+? Która z nich ma najlepszy stosunek jakości do ceny?

    Jak mieszkasz na Śląsku lub w Łodzi to www.jambox.pl
    Najlepszy stosujek jakości do ceny, programy z wszystkich platform

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 5. Data: 2009-04-20 06:19:46
    Od: "Ania" <a...@a...pl>

    Dziękuję za odpowiedzi. Nie(stety) mieszkam w Krakowie, więc Jambox odpada.

  • 6. Data: 2009-04-20 08:20:07
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 19 Apr 2009 16:54:57 +0200, "Golibroda" <a...@m...asa> wrote:

> [...]
    >Jednak najlepszą ofertę dostaje się przed świętami zwłaszcza Bożonarodzeniowymi.

    powinni dawac mozliwosc wyboru oferty programowej na sztuki i wtedy
    zlozysz sobie swoj pakiet. Wg mnie, kto pierwszy na to wpadnie zyska
    najwiecej nowych klientow. Ja chetnie bym wzial pare kanalow i placic
    tylko za to, co chce ogladac. Za reszte nie mam zamiaru placic. Wtedy
    wyszloby, co naprawde ludzie chca ogladac i za co placic.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2009-04-20 08:21:35
    Od: zwi <z...@g...pl>

    Podłączę się pod pytanie, czy któraś platforma daje możliwość wyboru
    samych programów typu Discovery Channel, Discovery Science, National
    Geographic.
    Reszta mnie nie interesuje.

  • 8. Data: 2009-04-20 09:52:34
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    zwi pisze:
    > Podłączę się pod pytanie, czy któraś platforma daje możliwość wyboru
    > samych programów typu Discovery Channel, Discovery Science, National
    > Geographic.
    > Reszta mnie nie interesuje.

    i tak i nie.
    w n masz pakiet wyłącznie z kanałami discovery, ale...
    musisz mieć min 2 pakiety czyli 16 x 2 + 8 za pakiet
    podstawowy = 38.
    w cyfrze może dobierać kanały, ale nie wiem czy można
    dobrać same discovery, warto zadzwonić, cena i tak będzie
    nie mniej niż w n.
    ale możesz za to oglądać na swoim dekoderze, wówczas
    wywalasz reszte z listy.

    pawell

  • 9. Data: 2009-04-20 16:40:40
    Od: "AlfaVideo" <x...@x...xx>

    > ... Wtedy
    > wyszloby, co naprawde ludzie chca ogladac i za co placic.
    >
    > --
    > ThinkXtra
    _____________________________

    racja, a przy okazji durne programy z czasem przestaly by istniec.

    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-04-21 07:25:29
    Od: lexdrex <e...@p...onet.pl>

    nie należy mylić pojęć "telewizja cyfrowa" i "platforma cyfrowa" bo to
    przecież dwie zupełnie różne kwestie! Telewizja cyfrowa to po prostu
    system emisji programów w standardzie MPEG2 (dla SDTV) i MPEG4 (dla
    HDTV)
    a platforma cyfrowa to nic innego jak tylko firma komercyjna oferująca
    usługę PŁATNEGO dostępu do wybranych kanałów kodowanych . TELEWIZJA
    CYFROWA z satelity jest bezpłatna! płatne jest jedynie korzystanie z
    usług platform cyfrowych ( ktore nie jest wcale potrzebne zeby
    odbierać cyfrowe programy satelitarne! )
    większość kanałów TV SAT to programy niekodowane , których odbiór jest
    BEZPŁATNY i nie wymaga zawierania umów ani opłacania abonamentu !
    wśród programów niekdowanych są także kanały muzyczne filmowe a nawet
    kilkanaście kanałów w języku polskim
    <url> extremesat.pl/bezabonamentu.html </>