  • Data: 2018-11-25 22:59:58
    Temat: Re: jaka struktura
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Nie ukradną bez Twojej wiedzy chyba że przypilnują, że jesteś na
    > nartach w Alpach.

    Jak to?
    Mam na niego patrzec jak nie jezdze?

    > zarzucić naklejki z rdzą ;)

    i oszpecic? e tam...

    > to jeszcze został milion, chlopaki bierzemy go :)

    :)
    Ducato 2mln? Tym nowym po 2006? Hmm... To juz nie ta technologia co merc
    207d

    > oddasz im nowe sprzegło? :)

    Akurat w tym sprzegło od nowosci nie ruszane.

    A tamtego co robiłem sprzegło to sam nie wiem... Kilka miesiecy temu bym
    sie pomodlił zeby ukradli ale od kiedy Zenek powiedział zeby go jak
    najszybciej sprzedac to w koncu po prawidłowej diagnozie i naprawie za
    kilkaset złotych chodzi jak złoto i kilkadziesiat kkm tylko leje i jezdze
    wiec chyba byłoby szkoda...
    Na szczescie nowego sprzegła nie widac na zewnatrz :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,