  • 1. Data: 2018-11-21 22:29:48
    Temat: jaka struktura
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kradzieży w Polsce obecnie?

    Ostatnio ukradziono moim znajomym (różnym) w ciągu 4 miesięcy dwa
    samochody o wartości ok 500 funtów i naszła mnie rozkmina.

    W mojej okolicy zauważałem laski na kierownicach co wbudzało moje
    zaciekawienie. Czyli problem jest powszechny.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2018-11-22 14:40:27
    Temat: Re: jaka struktura
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > kradzieży w Polsce obecnie?
    >
    > Ostatnio ukradziono moim znajomym (różnym) w ciągu 4 miesięcy dwa
    > samochody o wartości ok 500 funtów i naszła mnie rozkmina.

    Grubo. Chyba zaczne odkrecac kierownice jak Jas Fasola ;)

    Pzdr

  • 3. Data: 2018-11-22 18:18:18
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    >
    > W mojej okolicy zauważałem laski na kierownicach co wbudzało moje
    > zaciekawienie. Czyli problem jest powszechny.

    Za strucle się nie biorą, mamy jeszcze za mało imigrantów.
    Wojtek

  • 4. Data: 2018-11-22 20:53:05
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-21 o 22:29, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > W mojej okolicy zauważałem laski na kierownicach co wbudzało moje
    > zaciekawienie. Czyli problem jest powszechny.

    Rozłożone?

  • 5. Data: 2018-11-22 22:16:39
    Od: p...@g...com

    imho w Polsce kradna glownie drogie samochody bo to oplacalne. Bo Ile trzeba by
    ukrasc 10 tysiecznikow zeby byl sens. Mam tez cicha nadzieje ze nasze chlopaki w PL
    sie przebranzowily np na prochy. Nie chce ulegac stereotypom ze to emigranci no ale
    kto bralby szrota za 500F kiedy zarabia sie 1500F

  • 6. Data: 2018-11-23 05:04:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-11-22 o 22:16, p...@g...com pisze:

> [...]
    sie przebranzowily np na prochy. Nie chce ulegac stereotypom ze to emigranci no ale
    kto bralby szrota za 500F kiedy zarabia sie 1500F

    No nie wiem. Kiedyś kradli popularne marki na części.
    I nie nówki a właśnie takie powyżej dziesięciu lat.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-11-23 06:27:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 21.11.2018 o 22:29, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > W mojej okolicy zauważałem laski na kierownicach co wbudzało moje
    > zaciekawienie. Czyli problem jest powszechny.

    A w ten sposób nie pozbyli się po prostu "problemu"? Opowiadają o
    kradzieży dla uwiarygodnienia?
    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2018-11-23 07:56:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** miumiu pisze tak:

    > Grubo. Chyba zaczne odkrecac kierownice jak Jas Fasola ;)

    To ułatwisz bo zapinają szczypce Morsa na wielopust ;)

    W Polsce złodzieje parskneli by śmiechem na wszelkie zapinki na koło
    kierownicy ale tu ludzie zapinają i po napisaniu pierwszego posta
    dowiedziałem się że koleżce z pracy też ukradli dwa lata temu.

    Może kupić w PL tę blokadę na pedały co tam chyba Drozda reklamował.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 9. Data: 2018-11-23 08:08:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Mateusz Bogusz pisze tak:

    > A w ten sposób nie pozbyli się po prostu "problemu"? Opowiadają o
    > kradzieży dla uwiarygodnienia?

    Nie co Ty, problem dostali bo czas ucieka a dojazd do pracy pociągami
    400F miesięcznie. Teraz szukać następnego małego, mały silnik, niska
    emisja nie wiadomo czy to nie zepsute no i czy znowu nie ukradną. A być
    dostarczycielem pięćdsetek na rynek czyjegoś zarobku to do kitu
    interes.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 10. Data: 2018-11-23 14:43:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 23 Nov 2018 06:56:38 GMT, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > W Polsce złodzieje parskneli by śmiechem na wszelkie zapinki na koło

    Dlaczego? Rozglądają się na boki i biorą taki obok bez zapinki

    --
    Marek