  • Data: 2018-11-25 13:00:14
    Temat: Re: jaka struktura
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Tak. A teraz są elektronarzędzia na akumulator. Sam będąc inkasentem
    > czytaj opiekunem liczników miałem oficjalną slużbową fleksę 18v i
    > reklamówkę kłódek. Przecięcie kłódki trwa moment a koło kierownicy to
    > pewnie miękka stal a tworzywo wyłapie iskry.

    [ciach]

    > Podobno jest silny popyt na dostawcze kilka razy większy niż na
    > dupowozy.

    Dlatego napisałem ze 10 lat temu.
    Dzis mi sie nie chce zakładac blokady wychodzac dokładnie z załozenia ze
    jak beda chcieli to i tak ukradna.
    Inna sprawa ze moze powininem tego mojego dostawczaka podmeczyc bo jak na
    przebieg 400kkm to wyglada podejrzanie dobrze.

    Moze powinienem sobie nakleic reklame - fiat -> to auto przejechało
    900kkm bez awarii.
    Jak złodziej zobaczy ze przebieg 900 to oleje...? :)))

    AC kosztuje jakies 1200 na rok i niech biorą :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton