  • Data: 2009-04-23 10:13:30
    Temat: Re: jaka sta????????????
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Apr 2009, syriusz wrote:

    > Jeśli tego LX3 (choć nie wiem co to za diabeł ;) ustawisz na ekwiwalent FF
    > 50/2.8 oraz jakiegoś DSLR FF z 50/2.8 i zachowasz ten sam kadr

    Problem w tym, że "ten sam kadr" się nie da (zakładając iż LX3 nie jest FF).
    Jedyne co można (sensownie) zrobić, to wziąć kadr z inną perspektywą
    (czyli INNY kadr) w którym przedmiot na który ostrzymy ma tę samą skalę.
    W każdym innym przypadku mamy obraz *bardziej* zmieniony.
    Przy każdym podobnym flejmie to wychodzi.

    pzdr, Gotfryd