  • Data: 2009-04-22 10:20:50
    Temat: Re: jaka sta????????????
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć wszystkim

    Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Z tego co tu zdarzyło mi się słyszeć, kompensują się dokładnie.

    Z wykresów, które widziałem, kompensują się prawie dokładnie. Przy czym
    im większa skala odwzorowania, tym dokładniej.

    > Innymi
    > słowy przy danej skali odwzorowania i tej samej przysłonie, GO jest
    > zawsze taka sama.
    >
    > Więc stosowanie w makro krótszych ogniskowych wcale nie powoduje
    > zwiększenia GO jak mi się to kiedyś wydawało.

    Ano tak.
    Przy dużej skali odwzorowania GO się w ogóle nie zmienia gdy
    manipulujemy jednocześnie odległością i ogniskową, przy niedużej -
    prawie w ogóle.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)