  • Data: 2010-07-06 15:01:01
    Temat: Re: jaka pamiec i dysk do T61?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    news:2fb035b2-0e01-4591-ac20-f3ad7233a455@y11g2000yq
    m.googlegroups.com...
    > witam.
    > wczoraj dostalem lekko uzywanego lapka T61- chcialbym go jednak lekko
    > ulepszyc, tj. dodac pamiec (teraz ma 2x1 533 /czy jakos tak/ mhz) oraz
    > wymienic dysk (teraz jest 5400rpm 160gb sata)- jakiego producenta (i
    > jakie modele) pamieci byscie polecili (2x2gb, 800mhz)- na co zwrocic
    > uwage przy ich zakupie; jaki dysk 2.5 cala byscie polecili? czy dyski
    > w standardzie SATA (nie SATA-II badz SATA 3GB /??/) obsluguja NCQ?
    > czy, poza zwiekszeniem pojemnosci (planuje przejsc na dysk min 320gb),
    > odczuje jakas roznice miedzy dyskiem 5400rpm a 7200?

    Nie wiem jak T61 ale T43 mi daje do wiadomosci po kazdym wlaczeniu ze mam
    nieoryginalny dysk (czyli nie przyklaskany przez IBM i z racji tego nie
    sprzedany 5-cio krotnie drozej). Na szczescie po chwili (lub po klepnieciu
    klawisza, mozna to zmienic w BIOS) idzie dalej. Dysk Samsung 160GB PATA,
    slicznie zapinkala.
    A pamieci jakies 1,5GB jest i ma sie dobrze.

    --
    Irokez