  • Data: 2009-10-19 12:08:45
    Temat: Re: jaka lustrzanka Olympus ?
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Paź, 00:08, "ZAQ" <w...@b...com> wrote:

    > aparat losowo się zawiesza, mimo wyprobowanych
    > kilku kart zapisuje zdjecia uszkodzone (np. do polowy a reszta czarna),

    A te źle zapisane zdięcia to widać od razu na podglądzie w aparacie,
    czy dopiero na komputerze?

    > przebieg to jakies ~53000 fotek.

    Faktyczne, często strzelasz.

    > poprostu mam ten aparat niemal zawsze przy sobie,

    Czyli potrzebujesz coś małego i wytrzymałego.
    Może zrobił byś powrót do przeszłości i kupił E-1 lub E-300, oba nieco
    większe od E-400 ale E-1 jest nie do zarżnięcia (minimum 150tys
    klapnięć), a takich trwałych entry level jak E-300 już dawno nie
    produkują.

    Przeanalizuj ogniskowe na jakich robisz, bo może coś z m4/3 by ci
    podpasowało np. ze stałkami 14, 17/20, 45 ....