  • 81. Data: 2019-08-05 10:05:59
    Temat: Re: jaka kamera odłączana jednym ruchem?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-07-25 o 08:23, p...@g...com pisze:
    > Seria 70mai pcha ładnie po Wi-Fi. Zwykła daje obraz z tyłu np na smartfona z przodu
    a pro sięga z auta zaparkowanego pod domem (15m) pliki 1-minutowe więc też łatwo
    ściągnąć. Przy karcie 128 GB zgrywa się rzadko ale raczej przez USB otg na smartfona
    i wtedy upload online.

    A czy to WiFi można zdalnie włączyć? Bo ja mam też WiFi, ale co z tego,
    jak trzeba pójść do samochodu i najpierw włączyć kamerę. A ta z kolei
    nie działa bez włączonego zapłonu, bo zasilanie kondensatorowe a gniazdo
    zapalniczki traci zasilanie po wyłączeniu zapłonu :-)
    Taki pomysł jak w mojej kamerce to chyba ktoś chory wymyślił... Powinno
    być osobne zasilanie wystarczające na chociaż 15 minut off-line pracy no
    i zdalne uruchamianie.
    T.

  • 82. Data: 2019-08-05 10:11:13
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-07-24 o 15:56, Kris pisze:

    > Wtedy jak będą chcieli ukraść to więcej szkód narobią jeszcze
    > Ja np nigdy nie zostawiam zamkniętego auta
    > Jak złodziejowi się coś w aucie spodoba to przynajmniej szyby nie stracę
    > No i zgadzam się z Tobą że takie kradzieże to sporadyczne przypadki, przynajmniej
    tu gdzie mieszkam
    > Fakt faktem ze raz zostawiłem w aucie pudełko od tel komórkowego to zniknęło
    > Pewnie zły człowiek myślał ze telefon jest w środku
    > Ale to jeden przypadek na ostatnie kilka lat a często w aucie faktycznie komórkę
    zostawiam. Kilka razy na cała noc została.
    > Często też otwarte auto służy pod domem jako punkt odbioru paczek kurierskich-
    kurier dzwoni ze jest z paczka a nikogo w domu nie ma to mówię mu żeby do auta
    wrzucił i tyle.

    Nie bądź taki pewny. Mój teść tak domku na działce nie zamykał, bo
    wychodził z założenia, że ma tam tylko kilka starych garnków. I tak mu
    drzwi wyłamali, bo nie zauważyli, że otwarte. I zajumali 1,5 metra
    przewodu od włącznika do żarówki na suficie.
    T.

  • 83. Data: 2019-08-05 10:19:51
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, August 5, 2019 at 10:11:16 AM UTC+2, T. wrote:
    > I tak mu drzwi wyłamali, bo nie zauważyli, że otwarte.

    Bo to zazwyczaj sa debile do szescianu... Z kilkanacie lat temu koledze wlamali sie
    do mieszkania i wewnetrzne drzwi (takie na klamke tylko) otwierali z rozpedu lomem.
    Wymiana drzwi i futryn (bo naprawic sie nie bardzo dalo) byla spora czescia strat...

  • 84. Data: 2019-08-05 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

> [...]
    > drzwi wyłamali, bo nie zauważyli, że otwarte. I zajumali 1,5 metra
    > przewodu od włącznika do żarówki na suficie.

    No ale jakby zamknał to sprawa zakonczyłaby sie podobnie, prawda?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 85. Data: 2019-08-05 18:00:21
    Od: p...@g...com

    --A czy to WiFi można zdalnie włączyć? Bo ja mam też WiFi, ale co z tego,
    jak trzeba pójść do samochodu i najpierw włączyć kamerę.

    Można nigdy nie wyłączać ;-) powerbank z passtrough załatwia sprawę. Ale raczej z
    tego nie korzystam bo wyjmuję kartę i wkładam inną.

  • 86. Data: 2019-08-10 00:43:32
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-08-05 o 08:11, z pisze:

    > Ale konkretnie.
    > Ile trzeba czasu czekać żeby obejrzeć film na smartfonie po wifi

    Nie wiem jak odpowiedzieć. Działanie aplikacji jest takie, że pobiera
    pierwsze klatki z zapisanych filmów.Potem wybieramy interesujące nas
    filmy. Aplikacja zadaje pytanie czy interesuje nas przód czy tył.
    Wybieramy opcję i zaczyna się pobieranie w tle. W tym czasie przeglądamy
    inne klatki. Możemy wrócić by sprawdzić, czy pobrano film, czy nie.
    Czekanie na pobranie konkretnego ujęcia to kilka minut.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 87. Data: 2019-08-10 06:29:48
    Od: p...@g...com

    A nie prościej włożyć większą kartę ? Na połowie filmów stop chama ludziki szarpią
    kamerę żeby zabezpieczyć nagranie ;-) ja kartę wyciągam raz w tygodniu przód 128gb
    tył 64gb i zgrywam 2-3 nagrania.