  • 61. Data: 2019-07-25 14:48:00
    Temat: Re: jaka kamera odłączana jednym ruchem?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mam dwie po cztery dychy. Jedna z przodu druga z tylu. Z pol roku temu byla podobna
    debata o kamerkach to po kilku latach sprawdzilem czy dzialaja. Dzialaly. Karty mam
    takie ze pol godziny nagrania sie miesci. Nagrywam w rozdzielczosci 640x480. Nic
    wiecej do samochodu nie jest potrzebne.

  • 62. Data: 2019-07-25 15:40:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2019 14:48:02 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    >Nic wiecej do samochodu nie jest potrzebne.

    Zgadzam się z Toba w 100%

  • 63. Data: 2019-07-25 16:02:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-25 o 08:23, p...@g...com pisze:
    > Seria 70mai pcha ładnie po Wi-Fi. Zwykła daje obraz z tyłu np na smartfona z przodu
    a pro sięga z auta zaparkowanego pod domem (15m) pliki 1-minutowe więc też łatwo
    ściągnąć. Przy karcie 128 GB zgrywa się rzadko ale raczej przez USB otg na smartfona
    i wtedy upload online.

    Dzięki. 70mai na moim podium jak na razie ;-)

  • 64. Data: 2019-07-25 18:50:55
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-07-24 o 15:47, z pisze:

    > "WiFi w kamerach, nawet najdroższych, to porażka"
    Przytoczyłeś w poprzedniej wiadomości słowa nie mojego autorstwa.
    Dlatego nie zrozumiałem.

    > Wyjaśnij. Da się normalnie w na drodze pokazać Policjantowi filmik czy
    > trzeba czekać aż się parę giga pobierze na smartfona przy wolnym wifi?

    Jeśli o moje doświadczenia chodzi, to słabo to działa, jak pisałem.
    Klikasz, czekasz i czekasz... Potem okazuje się, że to nie ten i tak w
    kółko. Na początku tym się bawiłem z ciekawości, aż w końcu odpuściłem
    sobie cokolwiek na WiFi.

    Po drugie nigdy bym tak nie postąpił by pokazać policjantowi cokolwiek w
    pośpiechu. Raczej ochłonąć, w domu świadomie zgrać, co trzeba. Być może
    będzie to pół filmiku, być może będzie warto pokazać więcej. Optowałbym
    za wyważoną reakcją.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 65. Data: 2019-07-25 19:00:24
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-07-24 o 15:45, z pisze:

    > A watek jest o tym że kradną rzucające się w oczy kamerki. ;-)

    Wątek jest o tym, że komuś zwinęli kamerkę i kolega szuka łatwo
    demontowalnej. Nic o braku wyświetlacza nie pisał. Ty również nie
    pisałeś, że chodzi o WiFi w kontekście braku wyświetlacza. Link jaki
    przytoczyłeś też do sporej gabarytami kamerki prowadzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 66. Data: 2019-07-25 19:01:14
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-07-23 o 22:34, kk pisze:

    > Cabrio sobie kup :-)

    Wtedy chyba wreszcie by mnie okradli :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 67. Data: 2019-07-25 19:06:51
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-25 14:48, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    takie ze pol godziny nagrania sie miesci. Nagrywam w rozdzielczosci 640x480. Nic

    Gdybym chciał odwołać się do tego co na poczatku drogi przez pół Polski
    było to jak to zrobić?

  • 68. Data: 2019-07-25 19:15:37
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-25 19:01, Marek S wrote:

    > Wtedy chyba wreszcie by mnie okradli :-D

    Wątpię, nie jesteś z tych pechowych :-)

  • 69. Data: 2019-07-25 19:17:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-25 o 19:00, Marek S pisze:

    Jakiś taki mało przyjazny jesteś i mało pomocny.
    Za to upierdliwy jak za przeproszeniem "stara".
    Zluzyj majty ;-)

  • 70. Data: 2019-07-25 19:21:55

    W dniu 2019-07-25 o 18:50, Marek S pisze:
> [...]
    > pośpiechu. Raczej ochłonąć, w domu świadomie zgrać, co trzeba. Być może
    > będzie to pół filmiku, być może będzie warto pokazać więcej. Optowałbym

    To inaczej. oglądam dla siebie żeby podjąć decyzję na drodze sąd/nie sąd...
    Na jakim sprzęcie Ci to wolno chodziło?
    Jest taki postęp i spadek cen zwłaszcza u chińczyków (xiaomi) że dobrze
    by było podać szczegóły.
    Interesuje mnie technologia a nie upodobania. :-)