  • 51. Data: 2019-07-24 22:42:46
    Temat: Re: jaka kamera odłączana jednym ruchem?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-24 o 22:10, z pisze:

    > Swoją drogą jakoś wielkie te pliki w rejestratorach.
    > Tak wiem. Malutkie urządzenie z malutkim procesorem więc i kompresja
    > znikoma pewnie.

    Nie. W HD przy 30kl/s tak wychodzi :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 52. Data: 2019-07-24 23:07:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Z czystej ciekawości spytam: gdzie zapanowała moda na kradzież kamer?Auto to
    picasso 2004, celowo wszelkie rysy, wgniotki - nie naprawiane.
    hamulce, zbieżność, wahacze, olej - musowo. ale wgnieciony próg... jak
    mi się lewarek omsknął - nie. Bytom, ciasny parking, akurat przy
    krzakach miejsce było. kamera G1W, mimo że zapinana na uchwyt DIY na
    dwóch neodymach - została. Nie ma radia, jest kawałek plexi z gniazdami
    usb, odbiornikiem bt i wzmacniaczem (nie widać elementów) Rozbili szybę
    od strony krzaków, wpełzli do środka nie otwierając drzwi. zabrali
    kamerę, torbę przeterminowanych do połowy zużytych kosmetyków (najemca
    mieszkania porzucił) i próbowali wymontować fotelik. żona ma "keke" w
    mózgu więc dla pewności fotelik jest na 8 "trytytkach" więc nie dali
    rady. Jak dotknęli kamery to neodymy puściły, ale chyba się kapnęli że
    bez uchwytu nie zadziała i wrócili po uchwyt. wypadł im... zgubiil, w
    każdym razie leżał pod autem. NIE zabrali pieniędzy i kluczy ze
    schowków. działali w dużym stresie, albo od urodzenia mają pół mózgu.
    policja znalazła odciski palców... typu rękawiczki wampirki. koniec sprawy.
    Mnie to kosztowało tyle: Kamera G1WH 99zł ale muszę zaprojektować nowy
    uchwyt i zawsze, ale to zawsze będzie chowana. (znaczy pierwsze 2
    miesiące). powiercę w kamerze otwory, jaieś druty powystawiam zeby była
    szpetna. Pojechałem kupić szybę -10km. Mimo że umówiony, szyba była nie
    wyjęta z auta. zaczęli wyjmować - pękła. pojechałem po kolejną - 25km, w
    deszczu z folią w oknie. hałas przepotężny. szyba kosztowała 30zł.
    zaczęliśmy ją z synem wkładać u sprzedawcy na parkingu. zaraz pracownicy
    poznikali. mówię do syna: teraz stoją z telefonami i nagyrwają film, o
    tym jak to dwa ciołki kupili szybę i od razu ją rozbili podczas
    wkładania na siłę. ale honor uratowany. szyba dała się zamontować w 15
    minut. duma nas rozpierała w drodze powrotnej i cały czas zachwycaliśmy
    się ciszą.
    ToMasz
    PS ze dwa - trzy lata temu też mi taką samą kamerę ukradli. Złapali
    gościa ale kamery już nie miał

  • 53. Data: 2019-07-25 01:32:51
    Temat: jaka kamera odłączana jednym ruchem?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak czytam i mam pytanie. Teraz nie robia alarmow zeby jakas lampka w srodku mrugala?
    Zlodzieje nie lubia halasu. Mrugajaca lampka sugeruje ze jest jakis alarm. Jest
    jeszcze cos takiego jak czujnik mikrofalowy. To bardzo stary wynalazek. Z 25 lat temu
    mialem w Polonezie. Taki czujnik robi dookola samochodu strefe chroniona. Mialem go
    podlaczonego tak ze jak ktos znalazl sie w tej strefie to wlaczal sie cichy
    popiskiwacz.

  • 54. Data: 2019-07-25 01:41:13
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    go podlaczonego tak ze jak ktos znalazl sie w tej strefie to wlaczal sie cichy

    Przeciez sam pisałeś, że lepiej wstawić tabliczkę "uwaga zły pies" :)
    Nikt nie wejdzie :D

    Ja bym ciebie tam czymał wew tym ałcie :D

    A co do czujników to oczywiście że są nadal w sprzedazy, łącznie z
    ciekawym autoalarmem z powiadomieniem do 0.5km albo droższe z GSM, tak
    samo jak migające diody (bez alarmu).

  • 55. Data: 2019-07-25 03:07:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z tym usmiechem sie urodziles czy to nabyte?

  • 56. Data: 2019-07-25 03:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Bo się płytę wypala :)

    Tylko ze ja juz nagrywarki nie mam w kompie od kilku lat...

    >...albo link do Jutuba/niepubliczny.

    No to przeciez mowie ze oni po necie odebrac tego nie chcieli / nie
    mogli...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 57. Data: 2019-07-25 08:23:35
    Od: p...@g...com

    Seria 70mai pcha ładnie po Wi-Fi. Zwykła daje obraz z tyłu np na smartfona z przodu a
    pro sięga z auta zaparkowanego pod domem (15m) pliki 1-minutowe więc też łatwo
    ściągnąć. Przy karcie 128 GB zgrywa się rzadko ale raczej przez USB otg na smartfona
    i wtedy upload online.

  • 58. Data: 2019-07-25 09:14:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 lipca 2019 21:59:54 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Niby masz racje ale znam kierowce który ma kamerke w aucie ale nie umie
    > jej obsługiwac. Włacza i koniec. Tak jak mu podłączyłem, tak działa.
    > No i miał stłuczke z nieswojej winy.
    > Baba jednak nie chciała sie przyznać, on nie umiał pokazac filmu, zreszta
    > nie chciał ruszac kamerki zeby przypadkowo nie zmazac.
    > No i zamiast załatwic sprawe na miejscu, był sad etc.

    Baby problem bo jej koszty wzrosły
    Gdyby nawet film na miejscu policjantowi pokazał a baba nadal by się upierała ze nie
    jej wina(a na 99% by tak twierdziła) to i tak byłby sąd rtc.

> [...]
    > pena wysłał dalej, potem po jakims czasie mi go zwrocił... no masakra...
    >
    > I oczywiście to nie było 15 lat temu a w zeszłym roku...

    Przymierzam się od dawna do kupna kamerki tylko jakoś zrealizować zamierzenia nie
    mogę. Pewnie w końcu kupię.
    Ale w głębokim poważaniu będę miał wifi itp oraz jakość 4k
    Kupie najwysmuklejszą za pół stówy. Do celów do jakich są kamerki dedykowane starczy
    zapewne z nadmiarem,

  • 59. Data: 2019-07-25 11:50:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > No to przeciez mowie ze oni po necie odebrac tego nie chcieli / nie
    > mogli...

    Pomijam to ze po co to pchac przez yt ryzykujac utrate wartosci -
    wystarczyłoby na jakas chmure wrzucic i dac hasła dostepu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 60. Data: 2019-07-25 12:45:22
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-25 o 11:50, Budzik pisze:
    > Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Pomijam to ze po co to pchac przez yt ryzykujac utrate wartosci -
    > wystarczyłoby na jakas chmure wrzucic i dac hasła dostepu.

    YT wcale tak mocno nie kaszani...bo w końcu oglądamy na grupie te filmy
    i są ładne. Już lepiej niech sobie Policja wymysli ustawowo jakiś nick
    na Telegram czy Łatsapa, wtedy będzie prościej. Nawet gupie Onety majo
    upload. Jednak ono wolą za grube miliony odpalać komisję dla
    pedofili...no bo suwerena czeba czymś zająć i swojakom wypłacić po
    10tys/mies wypłaty. Kierowca u nich zarabia 9kzł/mies.

    https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/603
    490,komisja-pedofilia-urzad-obsluga-budzet-12-mln.ht
    ml