  • Data: 2019-08-04 22:08:59
    Temat: Re: jaka kamera odłączana jednym ruchem?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-25 o 19:21, z pisze:

    > Na jakim sprzęcie Ci to wolno chodziło?

    Używam obecnie MiVue 792 WiFi Pro Duo.

    Wcześniejszej nie pamiętam, ale taka sama kicha. Nie wynika to ze
    sprzętu, bo on jest ok, lecz z softu. Na HTTP 10x szybciej ściąga filmy
    niż na standardowo wbudowywanym w kamery, mocno ociężałym protokole SMB
    + jakieś apki do tego.

    > Jest taki postęp i spadek cen zwłaszcza u chińczyków (xiaomi) że dobrze
    > by było podać szczegóły.
    > Interesuje mnie technologia a nie upodobania. :-)

    Odpisałem więc technologicznie, podając rzeczywiste liczby.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek