  • 1. Data: 2016-04-08 13:01:14
    Temat: jaka drukarka? Najchętniej stara
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    Parę lat temu zachciało mi się nowej drukarki. po naprawdę dogłębnej
    analizie wybór padł na brothera 140, wifi. Choć to może nie takie ważne,
    bo z inną drukarką też by chyba tak samo było, gdyż wcześniej ta sama
    historia była z hp 12xx. Brother wyświetlił errof f4 który oznacza
    uszkodzenie głowicy. Po 3 latach, mniej niż 1000 kartek. Myśle sobie
    trudno, kupie nową, tanią jakąś bo mało drukuje. patrze Hpki są po
    150zł, ale tusze 8 miliitrów. katastrofa. tak wiec zastanawiam się, czy
    nie kupić sobie normalnej starej drukarki, w której tusze miały
    kilkadziesiąt mililitrów tuszu i głowice w pojemniku z tuszem? Miałem
    kiedyś hp 5550 i oddałem sprawną za bezcen. identycznej nie kupię, bo to
    była strasznie wielgaśna drukarka. ale może podpowiecie co HP produkował
    w tych czasach? te drukarki przyjmowały tusze hp556 i hp57. co było
    wcześniej?
    A może jednak kupić coś nowego, ale czy któryś producent oferuje.... 5
    lat gwarancji? Albo tanie części zamienne? No i oczywiście tanie tusze....
    Drukarka musi mieć usb, drukować w kolorze, tanie tusze, może mieć
    skaner, wifi, to drugorzędna sprawa.
    ToMasz

  • 2. Data: 2016-04-08 13:29:58
    Temat: Re: jaka drukarka? Najchętniej stara
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-08 o 13:01, ToMasz pisze:
> [...]
    > lat gwarancji? Albo tanie części zamienne? No i oczywiście tanie tusze....
    > Drukarka musi mieć usb, drukować w kolorze, tanie tusze, może mieć

    Ja kupiłem taką i jestem zadowolony, ma wszystko czego nie potrzebujesz.

    http://allegro.pl/drukarka-atramentowa-3w1-mg3550-du
    plex-wifi-skaner-i6087707128.html

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2016-04-08 22:30:47
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-04-08 o 13:29, Chris pisze:
    > Ja kupiłem taką i jestem zadowolony, ma wszystko czego nie
    > potrzebujesz.
    >
    > http://allegro.pl/drukarka-atramentowa-3w1-mg3550-du
    plex-wifi-skaner-i6087707128.html

    Też się przymierzam, to i zerknąłem, a tam: elektro-voodoo! Z opisu
    wynika, że zakup tego sprzętu daje użytkownikowi takie przeżycia, że
    wysiada najlepsza kochanka! Do łez mnie rozbawiło np. to, że drukarka
    pozwala utrzymać porządek w kompie...

  • 4. Data: 2016-04-08 22:48:00
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.04.2016 o 22:30, JaNus pisze:

> [...]
    > wynika, że zakup tego sprzętu daje użytkownikowi takie przeżycia, że
    > wysiada najlepsza kochanka! Do łez mnie rozbawiło np. to, że drukarka
    tusz 8ml za 80zł. w zestawie tusze starowe, czyli 2ml? Tusz jest z
    głowicą przynajmniej?

    ToMasz

  • 5. Data: 2016-04-09 07:22:23
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-04-08 o 22:48, ToMasz pisze:

    plex-wifi-skaner-i6087707128.html

    > tusz 8ml za 80zł. w zestawie tusze starowe, czyli 2ml? Tusz jest z
    > głowicą przynajmniej?
    >
    > ToMasz

    To już ten stary sprzęt jest o niebo lepszy
    http://olx.pl/oferta/drukarka-hp-deskjet-6980-atrame
    nty-wifi-duplex-CID99-IDewjyD.html
    Tanio, tusze zastępcze za grosze, bez czipów i nie do zajechania.
    Ten Canon to badziew io strasznie drogi w utrzymaniu.

  • 6. Data: 2016-04-09 07:31:24
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-04-09 o 07:22, Dawid pisze:

> [...]
    >
    > Tanio, tusze zastępcze za grosze, bez czipów i nie do zajechania.
    > Ten Canon to badziew io strasznie drogi w utrzymaniu.

    lub ta
    http://www.centrumdruku.com.pl/hp/deskjet_6940_c8970
    b.cd
    tylko trzeba poszukać, warto.

  • 7. Data: 2016-04-09 10:16:08
    Od: Bolko <s...@g...com>

    a po lesingowe ?
    http://laserland.com.pl/
    Ja w wakacje kupiłem laserowego della (czarno biały)
    Właczony non stop poszły już 3 ryzy.
    Cicha nie jest ale nie ma problemów

  • 8. Data: 2016-04-09 11:18:19
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-08 13:01, ToMasz wrote:
    > witam
    > Parę lat temu zachciało mi się nowej drukarki. po naprawdę dogłębnej
    > analizie wybór padł na brothera 140, wifi.

    Musi być atrament? Laserowe z serii HP LaserJet sa nie do zajechania i
    absurdalnie tanie. Albo cz-b 2200 albo jesli chcesz kolor to 3800.

    > Drukarka musi mieć usb

    Nie lepiej sieć?

    >, drukować w kolorze

    HP 3800 z tonerami wyszarpałem za 120zł, kwestia przyczajenia sie na
    allegro.

    >, tanie tusze

    Zazwyczaj toner w komplecie przy takim przebiegu wystarczy do emerytury.

  • 9. Data: 2016-04-09 16:06:27
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > tusze....
    > Drukarka musi mieć usb, drukować w kolorze, tanie tusze, może mieć
    http://allegro.pl/nowa-hp-deskjet-3070a-wifi-e-print
    -tusze-vat-i5360104012.html
    Polecam.

    --
    animka

  • 10. Data: 2016-04-09 16:12:57
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Ja kupiłem taką i jestem zadowolony, ma wszystko czego nie potrzebujesz.
    >
    > http://allegro.pl/drukarka-atramentowa-3w1-mg3550-du
    plex-wifi-skaner-i6087707128.html

    Oddałam z darmo przez serwis ogłoszeniowy. Zablokowala się. Szkoda
    pieniędzy na serwis naprawczy.
    Parę kartek cholera wydrukuje i tuszu brak (nawet nowe oryginały).

    --
    animka