  • Data: 2016-04-18 13:39:31
    Temat: Re: jaka drukarka? Najchętniej stara
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Chris wrote:
> [...]
    http://allegro.pl/epson-l310-its-6-tuszy-3-lata-gwar
    ancji-usb-i6098970188.html

    > Na alledrogo patrząc na szybko ta sama cena:

    http://allegro.pl/drukarka-kolorowa-epson-l310-a4-9s
    tr-m-3-lata-gw-i6107779798.html

    No ta sama, co poprzednio czyli
    L310 = 555 zł + przesyłka,
    L130 = 449 zł + przesyłka.
    Ceny wziąłem z tego samego portalu aukcyjnego.
    Podsumowując: L310 jest trochę lepsza (szybciej drukuje, większy
    podajnik na papier, dodatkowy tusz na zapas) i trochę droższa niż L130.