  • Data: 2018-11-28 14:37:17
    Temat: Re: jak zwykle, material na flame :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup

    >Nadal po drogach jeżdżą dziwne pojazdy, zwłaszcza na wsi, bez
    >kierunkowskazów i lusterek, a czasami nawet bez świateł...

    Tylko teraz lusterko jest od lat wymagane, wiec wszystkie samochody
    maja.
    A furmanek juz nie ma ...

    >Nie wiem, czy na początku lat 60. wszystkie samochody w Polsce miały
    >kierunkowskazy i lusterka (byłem wtedy za młody i w ogóle mieszkałem

    No wlasnie mam pewne watpliwosci - rozporzadzenie co prawda wymaga
    bezwarunkowo,
    to moze musialy dorobic.
    Ale furmanki nie musialy.

    >innym kraju), chodziło mi o to, że ten z tyłu zamierzający wyprzedzać
    >był zobowiązany w jakiś skuteczny sposób zwrócić na siebie uwagę. Bo
    >nawet jak ten z przodu ma lusterka, to nie parzy w nie bez przerwy.
    >Więc włączenie kierunkowskazu mógł po prostu nie zauważyć.

    Tylko zauwaz, ze sposob zwrocenia uwagi nie zostal sprecyzowany.
    Wiec moze wlaczyl migacz i uwazal, ze zwrocil ?

    J.