  • Data: 2018-11-30 15:27:14
    Temat: Re: jak zwykle, material na flame :)
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 30 listopada 2018 04:24:24 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup

    _17.jpg

    > Cud i wyjatek :-P
    >
    > Teraz predzej zobaczysz wies, gdzie nie ma ani jednego konia.

    U mnie jest ciekawie. Konie sa ale tylko przypadkiem bo stadnina dosyc slawna jest.
    Ale wokolo wsie ani jednego nie maja.
    A w mojej juz tez krow nie ma. Ale za to sa lamy czy inne takie "zoofilskie"
    zwierzaki w tym mini zoo.

    Jakis rok temu ostatni dostawca wioskowego mleka krowe zlikwidowal.

    A furmanek na drodze nie widzialem juz lata.

    Smiesza mnie takie suche posty probujace zaklinac rzeczywistosc:

    Nie ma furmanek! (w sensie ze sa okropnie niepopularne w kontekscie dyskusji)
    Alez sa! (poudawajmy ze przedmowca jest gupi i sie nie zna)

    :)

    O skali zmian w ostatnim czasie niech swiadczy fakt ze w mojej wsi nie ma juz nawet
    swin.

    A moj ojciec zostal przez mnie wyleczony z ich chodowli jak mu pokazalem wartosc
    opalowa zboza. Porownalem mu jego uzysk w procesie zebrania zboza, wykarmienia swin,
    ich sprzedazy i czesciowego przetworzenia wlasnego z kosztem miesa ze sklepu i zysku
    finansowego oraz kosztu wegla jaki za te pieniadze kupi.

    Wyszlo ze jakby palil zbozem to by wyszedl na to samo.

    Dlugo trybil az zrozumial jak powalony jest swiat ze oplaca sie palic zboze zamiast z
    niego chleb robic.

    Tak zmienil sie swiat.