-
Data: 2018-11-26 22:22:42
Temat: Re: jak zwykle, material na flame :)
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Mon, 26 Nov 2018 10:59:58 -0800 (PST), s...@g...com
> Bo lubisz marnowac czas. Nic co powyzej wypisales nie wnosi nic na
> przyszlosc.
> To ze przepisow trzeba przestrzegac, rozgladac sie itp
> wiadomo od dawna.
Raczej Ty czas marnujesz próbując udowadniać, że gość zrobił coś czego nie
zrobił -- w sensie że wyprzedzał tam gdzie nie można. Można tam wyprzedzać,
a czy to jego wina że oznakowanie z dupy i wyprzedzany nawet nie zerknął w
lusterko?
> I jakos prawie kazdy zawiera zapierdalacza.
Ty z tych co mają radar w łoczach? Bo przypominasz mi bohaterów drogówki co
zajechali komuś drogę i jojczą żę tamten zapierdalał bo przecież go nie
widzieli. Po czym idzie nagranie z monitoringu i wychodzi że koleś nie
tylko jedzie poniżej dopuszczalnej ale też widać go z daleka jak na
patelni.
> Nie czytasz ze zrozumieniem. Pisalem ze malowanie kiepskie, przepisy tez.
> Mogl.
Jeszcze niedawno twierdziłeś, że nie mógł. Jest postęp. :P
> Ale juz przekraczac predkosc nie. Ale to zrobil.
Podobnie przekroczył ją wyprzedzany (na początku dohamowuje ponieważ
blokuje go ten z przodu) i musiałby przekroczyć prędkość chcąc wyprzedzić
"marudera" przed sobą.
> Gdyby choc jednego przepisu ktory zlamal przestrzegal to by sytuacji nie bylo.
Sytuacji by nie było gdyby wyprzedzany się choć RAZ spojrzał w lusterko i
SIĘ UPEWNIŁ czy może wyprzedzać, co musiał bezwzględnie zrobić. W tej
sytuacji prędkość nie miała większego znaczenia, bo pojazd był doskonale
widoczny, a to wiadomo dzięki kamerze z tyłu.
> A podwojna ciagla widzial.
Mógł nie widzieć, bo mu wyprzedzany zasłonił -- widać na filmie jak
wyprzedzany zjeżdża na linie ją zasłaniając.
> I wlasnie tu uwazam ze przepisy powinny byc inne.
> Czy to malowanie czy zwiekszenie powaznosci kierunkowskazu.
Większość ma problem z zapamiętaniem (i zrozumieniem) ogólnych reguł, a Ty
chcesz je szczegółowić?
> Aktualnie tak jest. Jednak zauwaz ze rozsadny czlowiek jak widzi
> kierunkowskaz to liczy ze samochod zmieni kierunek albo przynajmniej
> dokona manewru. A ten z tylu to zignorowal.
Też się parę razy nadziałem na takiego co pokazywał że skręca a pojechał
prosto -- niemniej przepisy sa właśnie tak skonstruowane, DLA
BEZPIECZEŃSTWA, aby odpowiedzialność spoczywała na dwóch stronach. No bo co
z tego że będzie większa poważność kierunkowskazu, skoro będzie przez to
więcej trupów.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.18 22:38 Cavallino
- 27.11.18 10:04 T.
- 27.11.18 10:29 Uncle Pete
- 27.11.18 17:20 J.F.
- 27.11.18 23:11 Uncle Pete
- 28.11.18 01:15 J.F.
- 28.11.18 13:58 Uncle Pete
- 28.11.18 14:37 J.F.
- 28.11.18 17:28 l...@g...com
- 30.11.18 01:31 Uncle Pete
- 30.11.18 11:21 J.F.
- 30.11.18 11:23 J.F.
- 30.11.18 11:36 T.
- 30.11.18 11:55 Michał Jankowski
- 30.11.18 12:13 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=