    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 26 Nov 2018 10:59:58 -0800 (PST)
    Subject: Re: jak zwykle, material na flame :)
    From: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 11:13:49 UTC-6 użytkownik Myjk napisał:
    > Mon, 26 Nov 2018 08:05:58 -0800 (PST), s...@g...com

    > Ja wolę roztrząsać jeden konkretny, UDOKUMENTOWANY przypadek niż gdybać co
    > by było gdyby.

    Bo lubisz marnowac czas. Nic co powyzej wypisales nie wnosi nic na przyszlosc. To ze
    przepisow trzeba przestrzegac, rozgladac sie itp wiadomo od dawna.

    > Mało to filmów było gdy nie spojrzał? Ergo, jest udowodnione wielokrotnie
    > że to nie jest prawda.

    I jakos prawie kazdy zawiera zapierdalacza.

    > Ale przecież tutaj wyprzedzający, pomijając prędkość, MÓGŁ -- czemu tego
    > nie chcesz zrozumieć?! Zdjęli mu pionowy zakaz wyprzedzania, dali linię
    > przerywaną umożliwiającą wyprzedzanie W TYM KONKRETNYM MIEJSCU, to
    > wyprzedzał! Że jechał szybciej niż mógł to akurat nie ma bezpośredniego
    > związku bo był bardzo długo na lewym pasie.

    Nie czytasz ze zrozumieniem. Pisalem ze malowanie kiepskie, przepisy tez.
    Mogl. Ale juz przekraczac predkosc nie. Ale to zrobil.
    Gdyby choc jednego przepisu ktory zlamal przestrzegal to by sytuacji nie bylo.
    A podwojna ciagla widzial.

    > Ale to już jego problem. Nie przepisów ani wyprzedzającego.

    I wlasnie tu uwazam ze przepisy powinny byc inne. Czy to malowanie czy zwiekszenie
    powaznosci kierunkowskazu.

    > Ponieważ kierunkowskaz jest tylko sygnalizatorem, informacją -- nie daje
    > pierwszeństwa.

    Aktualnie tak jest. Jednak zauwaz ze rozsadny czlowiek jak widzi kierunkowskaz to
    liczy ze samochod zmieni kierunek albo przynajmniej dokona manewru. A ten z tylu to
    zignorowal.