  • 1. Data: 2011-03-02 14:35:34
    Temat: jak zrobić stojak pod motocykl
    Od: luk-as <l...@i...pl>

    Witam wszystkich.pytanko jak w temacie chodzi o stojak podpórkę pod
    tylne koło o ile we wcześniejszym modelu miłam stopkę centralna to w
    mojej nowej Kawie z 750 mam tylko boczna a nie ukrywam że czasami
    przydalo by sie powiesić go za tylna ośkę.Może posiada ktoś plan albo
    jakiś prosty rysunek który ułatwiłby robotę spawaczowi.dzięki pozdrawam

  • 2. Data: 2011-03-02 20:09:03
    Temat: Re: jak zrobić stojak pod motocykl
    Od: romek <r...@i...pl>

    Witam
    Podglądnij na allegro ja tak zrobiłem:) wymiary weź z proporcji.
    Pozdrawiam
    Romek

  • 3. Data: 2011-03-02 20:35:37
    Od: luk-as <l...@i...pl>

    On 2 Mar, 21:09, romek <r...@i...pl> wrote:
    > Witam
    > Podglądnij na allegro ja tak zrobiłem:) wymiary weź z proporcji.
    > Pozdrawiam
    > Romek

    No w sumie masz rację taki stojak to prosta konstrukcja wie ni powinno
    być problemów.Dzięki

  • 4. Data: 2011-03-02 21:02:22
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Tratatataaaaaaaaa:
    http://www.discountramps.com/motorcycle-swingarm-sta
    nd.htm

    niemazaco ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 5. Data: 2011-03-03 21:19:23
    Od: Ryback <k...@y...com>

    On 2 Mar, 15:35, luk-as <l...@i...pl> wrote:
> [...]
    > przydalo by sie powiesić go za tylna ośkę.Może posiada ktoś plan albo
    > jakiś prosty rysunek który ułatwiłby robotę spawaczowi.dzięki pozdrawam

    Jaki masz budżet na to? Chyba że pytanie "nie dotyczy" bo "spawacz"
    robi Ci z odpadów za przysłowiową "flaszke". Pozwoliłem się wtrącić bo
    mam możliwość wykonania stojaka w całości giętego z rury. Mam dostęp
    do giętarki, która nazywa się bardzo modnie ostatnio "giętarką 3D"

    pozdrawiam