  • 1. Data: 2011-03-01 23:35:49
    Temat: Ile motocykli wejdzie do busa?
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Panowie, ile sprzętów wielkości powiedzmy Bandita, Diversion czy
    Horneta wejdzie do busa wielkości T4 czy innego Transita?
    Zakładamy standardową długość i od biedy możliwość zdjęcia
    przedniego koła w jednym czy dwóch motocyklach.

    Jakieś doświadczenia w temacie?

    --

    Dawid

  • 2. Data: 2011-03-01 23:40:45
    Temat: Re: Ile motocykli wejdzie do busa?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-03-02 00:35, morghul pisze:
    > Panowie, ile sprz?t?w wielko?ci powiedzmy Bandita, Diversion czy
    > Horneta wejdzie do busa wielko?ci T4 czy innego Transita?
    > Zak?adamy standardow? d?ugo?? i od biedy mo?liwo?? zdj?cia
    > przedniego ko?a w jednym czy dw?ch motocyklach.
    >
    > Jakie? do?wiadczenia w temacie?

    Na T4 z jednym rzędem siedzeń w kabinie wchodzi 5 motocykli wspomnianej
    wielkości. 3 w pierwszym rzędzie i dwa w drugim pomiędzy nimi. Mowa o
    nakedach, sportowe zwykle są trochę bardziej pękate:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 3. Data: 2011-03-02 06:46:05
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-02 00:40, Qlfon pisze:

    > Na T4 z jednym rzędem siedzeń w kabinie wchodzi 5 motocykli wspomnianej
    > wielkości.

    Z ciekawości - jakiej wielkości (chodzi mi o wysokość) maksymalnie
    motocykl wchodzi na T4?

    pozdr
    DP

  • 4. Data: 2011-03-02 08:16:31
    Od: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>

    Moim zdaniem maksymalnie dwa.

  • 5. Data: 2011-03-02 08:30:19
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-03-02 07:46, Don Pedro pisze:

    > Z ciekawości - jakiej wielkości (chodzi mi o wysokość) maksymalnie
    > motocykl wchodzi na T4?

    Wysokość nie ma tu takiego znaczenia jak szerokość. Nad motocyklami jest
    jeszcze sporo miejsca na jakieś opony czy inne szpargały:)
    Największe z tego co pamiętam wieźliśmy na T4 to Diversion 900.
    Czasem trzeba zdjąć koło czy wydechy ale to nie jest jakiś wielki
    problem. Zawsze na busie lepiej niż np. na przyczepie gdzie w warunkach
    jak teraz motocykle po transporcie np. z UK wyglądają jak 100
    nieszczęść. Odpada też większość problemów z mocowaniem motocykli pasami
    do przyczepy (o ile to nie jest typowa przyczepa motocyklowa). Na takich
    z wypożyczalni z plandekami jest mało miejsc do zaczepienia pasów.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 6. Data: 2011-03-02 08:51:14
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-03-02 00:40:45 +0100, Qlfon <r...@l...pl> said:

    > Na T4 z jednym rzędem siedzeń w kabinie wchodzi 5 motocykli wspomnianej
    > wielkości. 3 w pierwszym rzędzie i dwa w drugim pomiędzy nimi. Mowa o
    > nakedach, sportowe zwykle są trochę bardziej pękate:)

    Jaka to dokładnie wersja T4 i jak mocowane były te motocykle? Bo my z
    kumplami mieliśmy problem z sensownym zamocowaniem 3 enduraków w
    krótkim.

    de Fresz

  • 7. Data: 2011-03-02 09:04:16
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-03-02 09:51, de Fresz pisze:

    > Jaka to dokładnie wersja T4 i jak mocowane były te motocykle? Bo my z
    > kumplami mieliśmy problem z sensownym zamocowaniem 3 enduraków w krótkim.
    Heh, jak wrócę w piątek do domu to poszukam zdjęć z wyjazdów, chyba mam
    tam jakieś zdjęcia paki po zapakowani motocykli.
    Wersja? Taka standardowa, jeden rząd foteli z przodu (2+1), ściana
    działowa, odsuwane drzwi z boku i tylna klapa podnoszona do góry. Nie
    był to jakiś przedłużany. Należy tu wspomnieć iż te motocykle nie były w
    stanie "wystawowym" jednak nie były tez tam wbijane na siłę. Koleś z
    którym jeździłem robi to od kilkunastu lat i prawdę mówiąc też nie
    wierzyłem że mozna:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 8. Data: 2011-03-02 13:53:50
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Moim zdaniem maksymalnie dwa.

    Yhy... a to zdanie jest poparte jakimś doświadczeniem czy tak
    sobie zgadujesz?

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

    Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w
    wiadomości
    z.pl...

  • 9. Data: 2011-03-02 13:56:46
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Heh, jak wrócę w piątek do domu to poszukam zdjęć z wyjazdów,
    > chyba mam tam jakieś zdjęcia paki po zapakowani motocykli.

    Qlfonie, było by to bardzo użyteczne

> [...]
    > ściana działowa, odsuwane drzwi z boku i tylna klapa podnoszona
    > do góry. Nie był to jakiś przedłużany. Należy tu wspomnieć iż

    No właśnie, 5 sztuk to T4 w standartowej długości... chcoałbym
    zobaczyć jak taką sztuczkę zrobić. Obstawiałem max 4 szczerze
    mówiąc ale ciekawie będzie zobaczyć jak to się robi :)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 10. Data: 2011-03-02 19:17:11
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-02 09:30, Qlfon pisze:

    > Wysokość nie ma tu takiego znaczenia jak szerokość. Nad motocyklami jest
    > jeszcze sporo miejsca na jakieś opony czy inne szpargały:)

    No to mnie zdziwiłeś, bo coś mi się w głowie kołata, że TL czy FJ nie
    wchodziły na pakę, ze względu na wysokość. Aby obaj mówimy o tym samym
    T4? O takim, jak to:
    http://satanizm.eu/opraWca-podTapia-ofiare.jpeg
    ?

    pozdr