  • Data: 2016-04-11 15:51:40
    Temat: Re: jak zrobić dym ?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:neg2fo$db3$1@node2.news.atman.pl...
    > To wcale nie jest pytanie żartobliwe.
    > Przy okazji walki z piecykiem do reflow przyszło mi do pustaka,żeby
    > posprawdzać jak się zachowuje powietrze wewnątrz, jak wypływa itp.
    >
    > Ale w przezroczystym powietrzu słabo widać.
    > No to - napuścić dymu. Ale skąd ? Żeby był dobrze widoczny, nie
    > śmierdział, nie był toksyczny...
    >
    > Gdzie się kupuje dym ??

    Płyn do wytwornic dymu na dyskoteki/koncerty.
    Dym w sprayu :) do testowania czujek dymu. Gdzieś ostatnio widziałem za 40
    zł puszka. Jak znajdę to podeślę linka
    Kilka lat temu kominiarz sprawdzał u mnie wentylacje i miał takie jakby
    miniaturowe świece dymne, które dymiły przez kilkanaście sekund.
    Wszystkie powyższe są bezwonne i nietoksyczne przy normalnym użytkowaniu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba