  • Data: 2016-04-11 17:37:28
    Temat: Re: jak zrobić dym ?
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Apr 2016 16:42:20 +0200, Jarosław Sokołowski napisał/a:

    > W zachodnich, czyli u nas,
    > bo ta książka była tłumaczona z rosyjskiego. Gdyby dzisiaj u kogoś
    > znaleziono w domu taką literaturę, to by taki terrorysta długo świat
    > oglądał przez kraty.

    A pamiętasz książkę, nie pamiętam tytułu coś w deseń: 1000 czy
    1001 coś tam o chemii i broni chemicznej? A tam opisy różnych trucizn z
    dawkami śmiertelnymi, jak działa fugas(taka mina z napalmem, czy innym
    g...) i takie tam. Chyba z tej książki się dowiedziałem że lepszy jest
    kwas (chyba) siarkowy jako zapalnik do koktajli mołotowa niż ściera
    nasączona benzyną. Mam jeszcze książkę o radioelektronice z tej serii.

    Wiem że dużo chyba w tym poście, ale nie chce mi się jej gdzieś z
    czeluści mordoru wyciągać.

    Bo(o)t manager