  • Data: 2010-08-07 15:00:01
    Temat: Re: jak zepsuć sobie D5 w ułamku sekundy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "cichybartko" 8...@q...goo
    glegroups.com

    > Już wtedy, gdy tłumaczyłeś mi ,,kompresję'' i twierdziłeś, że CMY/CMYKi
    > są niepotrzebne dla ,,zwykłych'' ludzi, uważałem, że znasz się na tym,
    > o czym piszesz ,,tak sobie''. Teraz widzę, że nie myliłem się zbyt mocno. :)

    : Od jakiegoś czasu czytam grupę bardzo nieregularnie, wręcz z mega
    : doskoku ;). Czy mogę prosić o link do tego wątku, bo nie ukrywam
    : zaciekawiła mnie ta kwestia :).

    Prosić można, ale to było tak dawno... Chodziło o umieszczenia
    na papierze tego, co zarejestrowała matryca lub film. Tyle razy
    słyszałem narzekania na wąską dynamikę matryc, że zauważyłem, iż
    ta dynamika matryc aparatów fotograficznych i tak jest szersza niż
    możliwości papieru a nawet matryc wielu monitorów.

    Jeden z szukanych postów to ten:

    Grupy dyskusyjne: pl.rec.foto.cyfrowa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Data: Mon, 3 Nov 2008 17:29:14 +0000 (UTC)
    Lokalna: Pon 3 Lis 2008 19:29
    <gecpcs$q3g$2@news.onet.pl> <geefe0$5n8$2@inews.gazeta.pl>
    <geek09$us6$2@news.onet.pl>
    <gef3tl$2cf$1@inews.gazeta.pl> <gefatk$fnv$1@news.onet.pl>
    <gefrse$93m$1@inews.gazeta.pl>
    <gefuag$dkp$1@news.onet.pl> <gefuk3$lds$1@inews.gazeta.pl>
    <geh22e$ibf$1@news.onet.pl>
    <geh9k2$eq0$1@inews.gazeta.pl> <gehtqo$15m$1@news.onet.pl>
    <gei54f$kag$1@inews.gazeta.pl>
    <gei9s0$546$1@news.onet.pl> <gelffs$4k$1@inews.gazeta.pl>
    <gem3vr$m17$1@news.onet.pl>
    Temat: Re: Canon 50D skarcony przez DPR

    Inne posty możesz odnaleźć, jeśli chcesz. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'