  • Data: 2012-06-29 00:14:58
    Temat: Re: jak zainstalować XP na netbook'u?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Vza Vizenza" napisała:

> [...]

    Teraz nie mam gdzie tego kupić. A czy nie da się przy pomocy pendrive?

    Owszem, da się. Tu jest parę co śmieszniejszych sposobów:
    http://walendowski.com/2009/02/19/instalacja-windows
    -xp-z-usb-pendrive-a-karty-pamieci-flash/
    http://www.forum.tweaks.pl/Instalacja-systemu-Window
    s-XP-z-pendrive-t47618.html
    http://www.vista.pl/porady/974_jak_zainstalowac_wind
    ows_xp_z_pendrive_usb_.html
    Parę lat temu skorzystałem z tej ostatniej metody i nawet zadziałało, ale to
    głupiego robota. Najprostsza (przynajmniej jak dla mnie) jest metoda podana
    przez Przemka, ale tu trzeba się trochę orientować w poleceniach DOS (fdisk,
    format, sys, copy)

    JoteR