  • Data: 2012-06-29 17:29:18
    Temat: Re: jak zainstalować XP na netbook'u?
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Cze, 00:14, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:
    > Owszem, da się. Tu jest parę co śmieszniejszych sposobów:
    http://walendowski.com/2009/02/19/instalacja-windows
    -xp-z-usb-pendriv...
    http://www.forum.tweaks.pl/Instalacja-systemu-Window
    s-XP-z-pendrive-t...
    http://www.vista.pl/porady/974_jak_zainstalowac_wind
    ows_xp_z_pendrive...

    Ta druga metoda to przecież WintToFlash o której napisałam na wstępie.

    > Parę lat temu skorzystałem z tej ostatniej metody i nawet zadziałało, ale to

    Spróbowałam własnie tej trzeciej metody lecz rezultat jest dokładnie
    ten sam: "SESSION3_INITIALIZATION_FAILED" tak więc zaczynam
    podejrzewać, że jak kupię zewnętrzny napęd DVD na USB to także pojawi
    się ten sam błąd, bo może bierze się on z samego instalatora który nie
    chce współpracowac z tym netbook'iem Toshiba nb250?